2021-03-12, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spajdor
Pontus pratar om hurBB nu måste vara konsekventa gällande Mössans val och hålla sig till det han valde.
Mössan nämnde att vissa i huset verkade lite besvikna.
Emelie: Jag tror tittarna blev besvikna.
Pontus: Nä, det tror jag inte.
Bra att någon verkar vettig i resonemanget. Emelie, du höjs för varje dag på min lista!
2021-03-12, 20:16
Medlem
destroyer93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Ja, utan den här tråden hade jag inte tittat en sekund. Var så jobbigt förra året då man blev avstängd mellan varven för minsta lilla OT. I år har jag bara fått en varning när jag gnällde på hur någon stavade här i tråden. 😂😂😂😂

Får väl skåla med er här i tråden! Snart är det väl kört för fest i huset. 🍷🍷🍷
Jag skålar med dig!

Hoppas fortfarande på att det blir fest, här har man ju bemödat sig att köpa gin, groggvirke och snacks
2021-03-12, 20:18
Medlem
Nu har jag jobbat färdigt för idag, har jag missat mycket? varför ligger AD med Emeliei samma säng? har ni hunnit sakna mig?
2021-03-12, 20:18
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stilrent
Skulle de inte vara fest ikväll?
Adrian valde att inte ha fest utan tyckte det var bättre att ligga i sängen innan sängdags
2021-03-12, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iacbtmn
Är det bara jag som reagerar på och även undrar varför Katti har Region Skånes sjukhuskläder? ..Eller har jag missat en sån diskussion i tråden?
Tror hon sa i början att hon snott dem ärligt. Hon jobbar som undersköterska så kanske är hennes arbetsgivare. Minns inte riktigt men det diskuterades precis i början.
Medlem
Spajdors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Pedram har lagt sig till rätta i Therese säng. Snart blir det gulligull
Pedram fick ju veta av Katti att han och Tess hade visats i DC. De kommer ju göra allt nu för att hamna där merparten av tiden.
Medlem
Idag sjönk Nardos i mina ögon när hon kom in och ifrågasatte samtalsämnet i rummet istället för att enkelt bara välja att gå till ett annat rum. Så trött på såna här människor. Nu kommer jag aldrig rösta på henne, bara förstör stämningen. Jag håller fortfarande Simon högst såhär långt. Men börjar tröttna på liven nu, hur kunde produktionen be de välja på fest. Har varit en tillräcklig tråkig vecka. Detta måste vara det sämsta året någonsin. Tyvärr. Ett program med mycket potential där det produktionen ska sätta de i situationer att välja sina vänner för fördelar, som de visserligen gör, men alldeles för lite. Mer alkohol och mer drama tack!
2021-03-12, 20:20
Bannlyst
Om 5 år är Tess en MILF 😏
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
ska jag testa en sån där önskning igen? Kanske funkar.. 2 hinkar till annexet inom 10 min tack
Åh, håller tummarna för din magiska direktlänk till produktionen.
Medlem
Rösta i appen nu att Simon kan vinna fest
2021-03-12, 20:21
Medlem
Nu har de chansen att vinna en fest! Nu måste vi rösta "JA" i appen!!
2021-03-12, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spajdor
Pedram fick ju veta av Katti att han och Tess hade visats i DC. De kommer ju göra allt nu för att hamna där merparten av tiden.

det tror inte jag tess såg inte för glad ut när peddot berättade för henne innan snarare tvärtom

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in