Citat:
Ursprungligen postat av
swimmingpool
Jomshof står fast vid uttalandet:
"Ja, islam är en askyfärd religion"
https://pbs.twimg.com/media/EwR1Ac0WQAQljhJ?format=jpg&name=900x900
Det är uppfriskande när folk visar färg, och talar om vad de står för. Man behöver inte tycka lika, men det är bra om vi får veta i vilket block rösterna hamnar. Vi har annars låtsas politiker. Jomshof rökte ut råttan Annie Lööf.
Nu råkar jag hålla med Jomshof, utan att han behöver förklara skillnaden mellan islamism och islam. Muslimer och araber. Det måste vara hemsk att födas i muslimska länder. Det jag förstår är att de vill lämna sina länder, men det jag inte förstår är att de tar med sig allt ont de flytt ifrån. Med absurda krav på att förstöra Sverige med odemokratiska krav, där politikerna har en konstant rädsla för att bli kallade för rasister. Det islamisterna har infört i Sverige är en ständig tolerans för kränkning av kvinnors mänskliga rättigheter.
Politikerna har inte kontroll över Sverige längre, de kapitulerar för brottslingar och bidragsmigranter, som om vi vore under ockupation, besegrade av en armé från en annan planet
Jag vill se noll tolerans och utvisning för minsta brott. Jag funderar på att lämna Sverige för det börjar likna ett otryggt arabland. Det är inte rasism när man inte orkar med kulturkrockar överallt.
Sverige är inget land att leva i som pensionär. Med den invandringspolitiken vi ser, där pensionärer skall avstå pengar och välfärd, ingen trygghet och skydd, sänder man också en signal till unga svenskar. Om att de svenskar som jobbar ihop till vansinnet nu, kommer bli blåsta, där inbetalade pengar till pension kommer stjälas av folk som Annie Lööf och sossarna för att ge till främlingar.