2021-03-12, 19:11
Medlem
Så kommer väl jag också (Adrian) han börjar bli som bögen. dyker bara upp
2021-03-12, 19:12
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjackh0ran
Tänkte på det oxå lol

Nya tjejen känns fake btw
Hon är så klok, kan allt om känslor, hur man uttrycker sig, hur man löser saker på ett fint sätt, vad är det för skräp de släpat in
2021-03-12, 19:13
Medlem
icons avatar
Unnar verkligen Katti sitta säkert efter förra veckans knäppa autonominering
2021-03-12, 19:13
Medlem
Jag röstade katti.

Vadå tanja blir bortglömd? Det finns ju bara henne att rösta på på måndag?

Kattis kommer aldrig klara sig på måndag.
2021-03-12, 19:14
Medlem
Tanja är go och förtjänar som person att vinna hela skiten, åtminstone i värsta fall att falla i finalen. Simon förtjänar helt o hållet just nu att vinna allt.

MEN... jag vill inte ha en positiv glädje spridande spirituell glad ung tjej i huset när det inte ger mig någon underhållning. Jag älskar att se tjafs i huset vilket det inte varit mycket av i år. Om hon blir bortglömd på måndag och därför åker så får det duga för mig. Ingen chans att Therese åker ut mot Kattis. Men mot Tanja, ja mycket sannolikt, eller så åker Steph. Ingen större förlust. Men om Tanja är risken så är jag beredd på att ta det. Jag vill inte ha alla hållandes hand och sjungandes kumbaya i huset
Medlem
En tjej till alltså som kommer in i huset. Adrian kan välja och vraka mellan utbudet utan någon konkurrens. Med undantag för Steph som gillar Simon så är Adrian den enda killen i huset som tjejerna frivilligt kan tänka sig att få ihop det med. Pedram är som en hyena som är och vakar och försöker fånga in någon tjej som blir över.

När Adrian gjort sitt val så kommer dom kvinnor som blev kvar att vara sårbara och ha extra låg självkänsla. Då är det stor risk att Pedram kan hugga tag i någon som inte är attraherad av honom egentligen.

Produktionen som sköter det här programmet vet om detta. Antagligen därför dom vägrar skicka in fler kvinnokarlar därinne. För att Pedram ska få ihop det med någon stackare som inte vill ha honom egentligen. Väldigt feministisk kvinnosyn dom verkar ha.

Tycker nästan, nästan lite synd om Pedram också. Om någon tjej kommer släppa till det för att han är enda alternativet så kommer han nog bli än mer besatt. Sen på utsidan när Pedram inte har "last man on earth" status så kommer han bli dumpad omgående.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Verkligen! Tess hänger ju på, hon vet väl hur populär original-hopparen blev förra året. Skrattar ibland åt när han träffade sin pappa och pappa säger ”vad kul att du har lärt dig hoppa” eller något. Var så uppenbart att det var skådespeleri bara.

Hahaha. Saknades bara ”men pappaaa..!!” *stamp med foten*
Medlem
En ägg censur, det var äggande
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Tänk om Madelene bara är någon ur produktionen 🤭 Hon är ju stylist till yrket.
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikase
Jag röstade katti.

Vadå tanja blir bortglömd? Det finns ju bara henne att rösta på på måndag?

Kattis kommer aldrig klara sig på måndag.
Jag tänker också så.
2021-03-12, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Hon är så klok, kan allt om känslor, hur man uttrycker sig, hur man löser saker på ett fint sätt, vad är det för skräp de släpat in

bb har återigen gjort bort sig totalt. Hon är alldeles för fin i kanten och "fröken perfekt" för att komma in i huset såhär sent. Man vill ha någon som levererar underhållning och rör om i gruppdynamiken nu. Hon kommer inte tillföra ett shit.
2021-03-12, 19:15
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
En ägg censur, det var äggande
Snarare äggligt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem