2021-03-12, 18:42
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Vänta nu också glömde jag han känner folk i Lobdon..
Världsvan herre den där Prinzen Af Perzien Pedram
2021-03-12, 18:43
Medlem
crusades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Produktionen kan ju aldrig ha räknat med detta. Snacks, fest och nattmat! Men nej den danska idioten väljer kaffe och någon trist köttfärssås.

Jag skäms som skåning å AD:s vägnar.
Varenda riktig skåning hade dunkat på Tess vid det här laget och druckit sig askalas vid minst fem tillfällen.
2021-03-12, 18:43
Medlem
Bara jag som tycker att Adrian hörs betydligt mer nu efter att den nya tjejen kom in? Han pratar mer i grupp och skojar till det osv
2021-03-12, 18:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Försöker Tess Och Pedram tigga röster i bikten nu eller sker det oundvikliga redan nu?

Två par har knullat i bikten, men det skulle aldrig Tess och Pedram göra.
2021-03-12, 18:44
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Är Peddo läkare nu också?

Japp. Han är utbildad analoptiker. En fyraårig linje i Teheran. Han har ett snitsigt diplom inramat hemma på ladugårdsväggen.

MVH/Gnomegirl.
2021-03-12, 18:45
Medlem
Jag blir fan lack om produktionen ger dom fest nu. Vi tittare ska fan inte ha en omröstning om dom är värda att få fest heller. Allt blir då så Fake!

Däremot kan dom fråga tittarna om vi borde rösta fram en ny storbonde. JA, Simon varpå han får gå in i slussen och titta på alla 3 alternativ, välja 1an. Sen kan han informera resten av gruppen att Adrian mörkat nattamaten.
Medlem
nu kommer omröstningen vinner nej kommer dem få fest
Medlem
crusades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Tror hon har veckan, så då ska man vara försiktig nära henne

Hon har gett bitch och surkärring ett ansikte.
Har sällan sett en tradigare brud.
2021-03-12, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crusade
Jag skäms som skåning å AD:s vägnar.
Varenda riktig skåning hade dunkat på Tess vid det här laget och druckit sig askalas vid minst fem tillfällen.
Jag hade hellre sett att han dunkat på Emelie. Är fortfarande arg över det här. Som om det inte vore nog dyker Skriket från Halmstad upp på storyn på Instagram. Så går det när man följer andra gamla deltagare. Nä, nu blir det vin!
2021-03-12, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crusade
Hon har gett bitch och surkärring ett ansikte.
Har sällan sett en tradigare brud.

Testa och ha en liten 20 årig bög på axeln vart du en går
2021-03-12, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
100% att hon kommer gråta och hångla med Judith.
OMG! Jag glömde ju den mest uppenbara alternativet av de alla!
100% att hon kommer göra det först. att ignorera eller flörta med GoldenBoy kommer komma efter hånglet och skedandet med judith.
Usch hatar sexberoende och hetsande judith. Och stör mig fett mycket på Emelies brist på flörtningsförmåga, hon får ju sig själv att framstå som ointresserad
2021-03-12, 18:48
Medlem
Vad är det för folk som röstar? Skulle det varit en tydlig majoritet på att han valde fel så kanske big brother hade skickat in ett brev "Adrian, tittarna tyckte att du valde fel och därför får ni alkohol" yes.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in