2021-03-12, 17:58
Medlem
Ridnes avatar
Tess kommer MINST att hångla med Pedram innan Måndag för att blidka tittarna eftersom hon vet att vi ser att hon leker med hans känslor. Kanske även säga något gulligt som att "du har växt på mig, jag tycker verkligen om dig" eller något annat falskt.
2021-03-12, 17:58
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
en av många anledningar till att man vill bli av med tess är för att göra henne tjänsten att slippa ha äckliga peddot efter sig

Jag kan lova att så fort Tess lämnar så kommer Pedram börja jaga någon annan av tjejerna i huset.
2021-03-12, 17:59
Medlem
Hoppas Pedram och Tess får en BB bebis!
2021-03-12, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Nej, det sa han inget om. Ha sa snacks och alkohol. Inget om rejält med alkohol heller. Vilket idiotiskt val. Men det säger ju bara hur tråkig han är.

Han är grabben som kommer med 3-4 flasköl, förlåt cider, till förfesten och sippar på samma jävla drink till stängning på stan. Min vardagsrumsmatta har förmodligen smakat mer sprit än korgossen.
2021-03-12, 18:00
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Han har inte gjort annat än att göra pissiga val hela veckan, på fester sitter han i soffan och smörler med en cider, han är den absolut tråkigaste deltagaren någonsin, totalt meningslös
Ett totalt misslyckande av BB igen. Vi kommer dras med honom lika länge som Lennie.
Fyfan.
2021-03-12, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Jag kan lova att så fort Tess lämnar så kommer Pedram börja jaga någon annan av tjejerna i huset.

ja men jag tror dem andra damerna är mer benägna att säga ifrån i skillad mot tess som älskar uppmärksamheten hon får från pedroz och dem andra killarna
2021-03-12, 18:03
Medlem
Citat:
ja men jag tror dem andra damerna är mer benägna att säga ifrån i skillad mot tess som älskar uppmärksamheten hon får från pedroz och dem andra killarna
Var inte säker på det. Emelie sa senast igår att Pedros ser bäst ut i huset.
2021-03-12, 18:03
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Tanja finns kvar och hon kommer garanterat att ligga i huset, med vem spelar ju riktigt ingen roll
2021-03-12, 18:04
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Ett totalt misslyckande av BB igen. Vi kommer dras med honom lika länge som Lennie.
Fyfan.
Vem Officeren eller Simon???
2021-03-12, 18:04
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Fyfan.
Den går vi inte på en gång till, han ska ut första gången han sitter löst, spelar ingen roll vilka han sitter mot, de andra roar iallafall oss med drama, fylla, tonårslekar osv syltryggen vill spela spel och kasta boll
2021-03-12, 18:05
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Var inte säker på det. Emelie sa senast igår att Pedros ser bäst ut i huset.

Dummaste jag hört.
2021-03-12, 18:05
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Smart, Adrian! Utan fest kommer det vara värdelöst att kolla ikväll.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in