2021-03-12, 17:29
Avstängd
Då räddar vi katti nu då? seriöst
2021-03-12, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Hur kan de tycka att det är onormalt att vilja prata om något normalt istället för bara bajs/kiss/snopp/fitta/sex konstant? Det är som att alla är 12 år gamla mentalt. Att leka sanning och konka, snurra flaskan och pekleken är sånt man gjorde som barn.

Det är för att han inte har någon erfarenhet Han låtsas bara så han måste hitta på svar. Hela hans påhittade "casanova"-jargong är något ifrån The Game som han har läst en gång och sen tror han är världens kvinnotjusare (läs: våldtäktsman). I själva verket så har han inte rört en tjej sedan högstadiet.

Tycker visst man kan prata sex, men detta går till överdrift. Det håller jag med Nardos om, men hennes ältande gör en galen!

Kanske är det så man lär känna varandra numera?! Vad vet jag😂
2021-03-12, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Tycker att det är mer obehagligt att det kommer in en stor blatteklan i tråden som försvarar den persiska våldtäktsmannen Peddo.

+1
Blir skrämd att inte fler människor ser igenom honom för det han faktiskt är 😡
2021-03-12, 17:31
Medlem
Fråga Stephanie inför morgondagens tittar frågor. VAD TYCKER DU OM ATT SIMON OCH EMELIE KYSSTES.
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Ja tycker du har fel och tror dom flesta vill se mer av Katti. Framförallt är hon värd att få vara kvar ett tag till.
Värd och värd, hon har duckat tre (eller fyra om man räknar igår) kulor redan. Hon är inne på lånad tid och borde vara nöjd med att hon klarade sig en hel månad.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FredrickFederley
JAG är den som har fördomar? Herregud mycket ska man höra innan öronen trillar av. Det är snarare din okunskap som talar. Vad vet du om hederskultur och människorna som växt upp i den?

Vi är off topic dock så du är fri att ha din åsikt men jag kan garantera dig att du har fel. Nu går vi vidare

Du som har fördomar om Nardos och hennes familj ja. Vet du ens vem eller vilka hon växt upp med? Vad som hänt i hennes liv? Om du inte känner henne och hennes familj privat kan du inte garantera något. Går inte att misstolka det hon berättat om.
2021-03-12, 17:32
Medlem
"Varför ska jag behöva flytta på mig"

FÖR DET VAR TIO PERS MOT DIG that's why
Det är orIMLIGT att hon inte FÖRSTÅR detta själv

Hon är

ETT BARN
Medlem
wolfiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
"Varför ska jag behöva flytta på mig"

FÖR DET VAR TIO PERS MOT DIG that's why
Det är orIMLIGT att hon inte FÖRSTÅR detta själv

Hon är

ETT BARN
asså hon är van vid att alla gör allt åt henne
Medlem
så fint av Simon att prata med Nardos nu och ge henne råd om hur hon ska förbättra stämningen i gruppen och diskutera med henne i lugn och ro. Han klättrar uppåt på min lista nu
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Sådär nu har jag anmält detta forum om alla fula ord och rasism. Händer det inget så kommer jag gå vidare med det.r trött på allt som skrivs

du är själv anmäld
2021-03-12, 17:33
Medlem
Ni måstw ju rädda katti. Då kan inte bb fuska kvar tess
2021-03-12, 17:33
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Då räddar vi katti nu då? seriöst

Jajemän! Vi gör ett försök

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera