VI? Vilka är VI? Prata för dig själv jag förstår att du inte vill ha mig här måste svida att se framgångsrika omtyckta invandrare medans du sliter dag in dag ut på ett jobb du hatar och är hatad själv av alla som någonsin haft oturen att vara i din närhet.
Det är bra att du tar striden mot den där sopan. Han är inte här för underhållning som oss andra.
Dåååå ska vi se. Tror vi Steffi kommer ta efter Tess beteende? Tess blev ju trots allt räddad sist hon hängde löst, och vi alla vet ju hur festhelgen innan det såg ut.
Jag har kollat hela dagarna, varje dag. Katti trivs inte ens särskilt bra i huset nu när det bara är yngre personer kvar. Det var ett fint moment när hon fick komma in i Torpet och tillbaka in i huset idag, men efter den här helgen räcker det.
Jag tror inte alls Tanja sitter säkert, f ö, känns som hon kan falla mellan stolarna.
Ja tycker du har fel och tror dom flesta vill se mer av Katti. Framförallt är hon värd att få vara kvar ett tag till.
JAG är den som har fördomar? Herregud mycket ska man höra innan öronen trillar av. Det är snarare din okunskap som talar. Vad vet du om hederskultur och människorna som växt upp i den?
Vi är off topic dock så du är fri att ha din åsikt men jag kan garantera dig att du har fel. Nu går vi vidare