2021-03-12, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Nu kommer det fram, Steff mår piss över att hon röstade på Katti inför stocktävlingen, känns mer som att hon ångrar att folk där ute vet hur hon röstade för att hon vet att det kan ligga henne i fatet nu när hon riskerar att lämna. Tvivlar inte på att hon tycker om Katti, men kom igen.. alldeles för genomskinligt.
D den. She's only sorry because she got caught osv.
Medlem
Om vi ska lyckas få någon annan en Katti att ryka på Måndag, så måste vi få med oss, Facebook grupper, lirare på Instagram och hela köret. Och det kommer ju aldrig ske, dom har sin agenda. Så tyvärr säger jag
Medlem
StoriaiLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Är det Tess, Tanja och Steph som hänger löst va? Tyckte bara jag såg de tre på kylskåpet

Katti också.
Hennes bild blev nedplockat när hon "åkte ut" igår. Lär väl komma tillbaka antar jag.
2021-03-12, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Är det Tess, Tanja och Steph som hänger löst va? Tyckte bara jag såg de tre på kylskåpet

Och tantaloran, Katti!
2021-03-12, 15:46
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Nu kommer det fram, Steff mår piss över att hon röstade på Katti inför stocktävlingen, känns mer som att hon ångrar att folk där ute vet hur hon röstade för att hon vet att det kan ligga henne i fatet nu när hon riskerar att lämna. Tvivlar inte på att hon tycker om Katti, men kom igen.. alldeles för genomskinligt.

Hon mådde ju dåligt direkt efter valet. Jag tror de flesta förstår exakt hur hon tänkte.
2021-03-12, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StoriaiL
Ponne vann tjurridningen och gav Simon immunitet
Jävlar i helvetes skit vad FÖRBANNAD jag blir!!!! Kattis sa fan exakt ordagrant "Ponne är stark på utsidan så han borde vi välja men han var ärlig och berätta först av alla att han röstade mig på stocken" nä tanten får brösta att hon åker ut nu. Förvisso tänkte jag skippa min röst på Simon för att lägga den på Kattis istället. Kanske blir så nu ändå eftersom Simon är immun.... Men fan hon får skylla sig själv som valde med hjärtat. Hon tänkte seriöst välja Ponne som en av de som inte får tävla..
2021-03-12, 15:47
Medlem
Anonym396s avatar
Jag tycker Steph är en söt tjej som inte vill någon illa men jag kommer rösta på Katti nu när Simon blev räddad. Jag kommer helt enkelt önska på att det bästa händer och att Therese åker ut.

Om nu inte produktionen hjälper Therese genom att låta deltagarna rädda någon.
2021-03-12, 15:48
Medlem
Cents4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Det är inte fejk, han är sjukt hämmad och skäms för att börja lipa, det är därför det ser forcerat ut.

Samtliga därinne är hämmade, mer eller mindre. Jag har full förståelse för känslor men det kändes faktiskt lite som en "jag ska nu tvinga fram tårar, eller fan jag avbryter för det finns inga tårar i kanalen" moment.
2021-03-12, 15:49
Medlem
xrlpyts avatar
Jag tror Tanja kan ligga illa till om inte hennes följare mobiliserar. Hon är alltid på bra humör, omtyckt av alla i och utanför huset, men det är väldigt lite prat om att rösta på henne, det verkar vara få som har henne som sin absoluta favorit..
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Hon mådde ju dåligt direkt efter valet. Jag tror de flesta förstår exakt hur hon tänkte.

Jo, lätt att vara efterklok. Givetvis är det förståeligt att man röstar taktiskt, men då ska man enligt mig stå för det också och inte påstå att man tagit fel beslut och gjort dåliga val när man känner att man själv ligger illa till.
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cents4
Samtliga därinne är hämmade, mer eller mindre. Jag har full förståelse för känslor men det kändes faktiskt lite som en "jag ska nu tvinga fram tårar, eller fan jag avbryter för det finns inga tårar i kanalen" moment.

Suck..
2021-03-12, 15:50
Medlem
Mouchinos avatar
Ok Katti hänger också löst, då vet jag. Tack till er som svarade.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in