2021-03-12, 15:25
Medlem
Anonym396s avatar
Vad är det med Stephanie? Är hon orolig för att stå i en måndagsfinal mot tjejerna då hon inte känner sig vacker på insidan och utsidan? Man borde inte gå runt och ha hjärnspöken om vad tittarna gillar och ogillar. Det är nog inte psykiskt bra när man är instängd i ett hus. Jag hoppas hon kommer må bättre.

Jag tycker det är bra att Simon ser igenom Therese om att hon har förändrats sedan hon satt löst och fick Pedramfrågan av tittarna.
2021-03-12, 15:25
Medlem
har therese nångång pratat så här mycket som med madde nu? fan dem verkar klicka bra
2021-03-12, 15:26
Medlem
Lobbaaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BowlingGurun
Så det är bra och smart av Simon som sett igenom Tess men när nardos va den första som sa något om det så blev hon kallad en massa skit.

Eeh ok
Tyst med dig. Flashback vet bäst. Simon är bra och smart och det är självklart att han ser genom Tess som den vinnaren han är.
2021-03-12, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BowlingGurun
Så det är bra och smart av Simon som sett igenom Tess men när nardos va den första som sa något om det så blev hon kallad en massa skit.

Eeh ok
Simon sa det ju inte på ett negativt sätt. Han menade på att han inte hoppas att Therese ska känna sig "tvungen" att göra något bara för att tittarna vill det. Ungefär.
2021-03-12, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
har therese nångång pratat så här mycket som med madde nu? fan dem verkar klicka bra

Klicka, hon smörar ju som fan
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Vad är det med Stephanie? Är hon orolig för att stå i en måndagsfinal mot tjejerna då hon inte känner sig vacker på insidan och utsidan? Man borde inte gå runt och ha hjärnspöken om vad tittarna gillar och ogillar. Det är nog inte psykiskt bra när man är instängd i ett hus. Jag hoppas hon kommer må bättre.

Jag tycker det är bra att Simon ser igenom Therese om att hon har förändrats sedan hon satt löst och fick Pedramfrågan av tittarna.

och imorgon ska hon få fler frågor om pedram om hon inte räddas nu
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av le-petit-liberal
Asså jag går i skolan med folk som är mer falska

Kan formulera det såhär istället: han är en av dem falskaste människorna som finns.

Det finns många som skulle göra mycket för t.ex vinna pengarna med Pontus skulle kunna göra ALLT, han bryr sig bara om sig själv!
Medlem
StoriaiLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jen1n1
Har följt Adrian sen nya tjejen kom in. Han kollar på henne, han försöker prata och i badrummet innan tävlingen pratade Pedram och Adrian om hur de tror att hon är Tror det är en tjej i hans smak, för människor skrev ju i tråden för ett tag sen att han tyckte Steffi var snyggast i huset, så tror han gillar den stilen.

Varför postar du samma sak flera gånger? Det här är tredje gången du lägger exakt samma kommentar.
2021-03-12, 15:28
Medlem
Fan bb. Madde var helt fel person att ta in nu. En grej om hon kom in från första början, men nu? Nu när man börjat tröttna på dynamiken i huset behövs det att dom slänger in någon mer udda karaktär som kan röra om i grytfan. Jättesöt men för perfekt och beige... får intrycket av att hon inte kommer tillföra något underhållande. Hoppas givetvis att det visar sig att jag har fel.
2021-03-12, 15:29
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuggeten
Fan bb. Madde var helt fel person att ta in nu. En grej om hon kom in från första början, men nu? Nu när man börjat tröttna på dynamiken i huset behövs det att dom slänger in någon mer udda karaktär som kan röra om i grytfan. Jättesöt men för perfekt och beige... får intrycket av att hon inte kommer tillföra något underhållande. Hoppas givetvis att det visar sig att jag har fel.
Det behövs inte fler tjejer. De behöver skicka in några sköna killar för att förändra hela gruppen!
2021-03-12, 15:30
Medlem
haha simon : NARCOS

han måste läsa på flashback
2021-03-12, 15:33
Medlem
nu ska ponne välja välj simon nu för helvete

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem