2021-03-12, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karppa
Kanhända du har rätt. Några män duschade nakna men inte iraniern.

Han duschade naken igår.

De som tittade på liven vet du att han har en Mandingo-kuk.
2021-03-12, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Okay, det känns som du är betydligt mer insatt i porrfilmer och snusk än vad jag är. När jag gick i nian så var det många klasskamrater som hade stora lökar och visst slängde man ett öga på gympan.

Jag antog att vi pratade om 25+. Då är lökar inte lika längre så spännande och man tittar på andra kvalitéer. Om man nu är ute efter en normalbegåvad partner.
Tro mig stora lökar går aldrig out of style 😜 men jag förstår vad du menar, man uppskattar mer personkemi och olika personlighetsdrag framför det fysiska ju äldre man blir.
Oj ger jag intrycket av att vara super dirty? 🙈
2021-03-12, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Tro mig stora lökar går aldrig out of style 😜 men jag förstår vad du menar, man uppskattar mer personkemi och olika personlighetsdrag framför det fysiska ju äldre man blir.
Oj ger jag intrycket av att vara super dirty? 🙈

Du ger intryck av att ha silikon-pattar.
2021-03-12, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Så du menar att killar som är gay aldrig kan få upp för att ha sex med en tjej?

Sedan kanske Pedram tänkte på Adrian när han fick bånge, trots att han var med Tess. Troligt faktiskt.
De kan få stånd men definitivt inte av att leka med tjej hår, man måste vara super straight för det och Adrian var inte ens med i programmet då, det var Tanjas första dag i huset.
2021-03-12, 00:15
Medlem
Citat:
Du ger intryck av att ha silikon-pattar.
Jag är en snubbe if you haven't figured that out by now 😉
2021-03-12, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Visst är hon det, och Tanja och Judith också. Men Steffi och Tess är top tier, Tanja snäppet under, sedan Judith.. och längst ned Nardos. Hon ser ut som ett penntroll när hon är osminkad och ofixad.
Nja, man kan absolut tycka olika. Men tror nog du blandar ihop dom ändå. Titta på Emelie! Ska du snacka drag, kolla Rövardotter. Men med o utan smink o höja Therese 🤷🏽‍♂️
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Fast det finns väl ingen kille över 16 på denna jord som tänder på tuttar längre? The content i 95% av porrfilmer består av avsugning och penetration så ganska dålig jämförelse, all fokus ligger på killens stolthet, och 90% av de som förbrukar porr (oavsett kön) vill endast se stora gigantiska erected kukar avgudas and that's a fact
Beror väl på vad man gillar.
Finns hundratal av kategorier inom porr.
Om stora kukar är det enda du ser.
Så har du helt enkelt klickat dig in på den kategorin.

Och vanliga pfilmer så har dom inte några extrema längder,
Kanske du som har under snittet bara, inget att skämmas över

Emelie lämnar Judith i sin halmsäng.
Började det hetta till hos Judith,
Och Emelie ville inte eller vad?
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Jag är en snubbe if you haven't figured that out by now 😉
Nu blev det jättekonstigt här ...
2021-03-12, 00:18
Medlem
Citat:
De kan få stånd men definitivt inte av att leka med tjej hår, man måste vara super straight för det och Adrian var inte ens med i programmet då, det var Tanjas första dag i huset.

Man kan ändå inte utesluta att han tänkte på kille under den stunden. Kanske blev han kåt när Luis andades högt?

Kattis kan inte sova idag? När hon väl inte stör någon med sina snarkningar, ja då somnar hon inte
Medlem
Lala.s avatar
Är det inte på tiden att de slänger in en man i huset? Nu ska en till tjej in trots att de redan är fler tjejer. Dessutom en tjej som påminner om de tjejer som redan är i huset.

Jag vill ha en man att kolla på!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Visst är hon det, och Tanja och Judith också. Men Steffi och Tess är top tier, Tanja snäppet under, sedan Judith.. och längst ned Nardos. Hon ser ut som ett penntroll när hon är osminkad och ofixad.
Nardos penntroll, ja definitivt 😅
2021-03-12, 00:22
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Vad har jag missat idag?

Varför är Katti på Törpet?

Som du har missat grejer idag broder Don.

Har själv inte sett så mycket men på något sätt lyckades jag pricka in alla highlights framför liven ändå.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in