2021-03-11, 21:12
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Eller hur! Det kommer jag ihåg! Alla här reagerade på det. Vilka jäkla amatörer de där bakom spakarna är!!!

Ja.. det var alldeles i början av säsongen. Undrar när hon dyker upp. Men jag vill ha in MÄN! Riktiga MÄÄÄÄN!
2021-03-11, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Emelies reaktion på influencer-Madelene

Hon är absolut ingen influencer
Senast redigerad av Larsson34 2021-03-11 kl. 21:16.
2021-03-11, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Finns det kamera som visar det fortfarande? Orkar inte kolla själv
Jag såg i alla fall när Adrian och Katti gick upp härom ”natten”. Klockan var väl 2230 men de gick och la sig 20 så för dem var det mitt i natten.
2021-03-11, 21:14
Medlem
Ordningsfråga

Kan folk snälla specificera namn istället för att skriva hon/han, speciellt i svar på kommentarer som också bara använder personliga pronomen?
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jag såg i alla fall när Adrian och Katti gick upp härom ”natten”. Klockan var väl 2230 men de gick och la sig 20 så för dem var det mitt i natten.
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Vi kan förklara hennes beteende genom det att hon kommer från Karlskoga

(Diagnoser kan vara känsligt och det är synd. Man är ju inte sin diagnos. Det är bara det vi i vårt samhälle just nu väljer kalla ett fungerande som uppfyller rätt mängd av vissa kriterier som dessutom brukar förändras över tid.)
Och vinstdrivande läkemedelsbolag gnuggar händerna för varje ny person, som får diagnos.
En till vi kan ge en livstids abonnemang med mediciner på.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Emelies reaktion på influencer-Madelene

”Ennu en jävla influencerrrr, så jevla orrrrätvist”
2021-03-11, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Blir allt sämre med detta tyvärr. Finns fan fler än färre som inte kan skriva normalt för hand, än mindre skrivstil bland dagens skolungdomar. En ytterst sorglig utveckling. Det räcker med att ta en massa bilder på sig själv nu för tiden. Bonus såklart om man kan skriva sitt namn och knyta skorna själv innan man går ut trean
Jag skriver som en kråka för hand men kan ändå skriva med gammaldags skrivstil. Inte vackert men ändå. Tror dagens ungdom aldrig sett en penna och papper.

Nä, nu tror jag att jag får hitta något annat att titta på. Det är så tråkigt att klockorna stannar.
2021-03-11, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slasktratten84
”Ennu en jävla influencerrrr, så jevla orrrrätvist”

Nej den nya tjejen är inte influencer
2021-03-11, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UppOchNedtagen
På tal om utedasset, jag har inte sett Nardos gå ut en enda gång.
Har prinsessan sluppit undan att bli filmad eller har jag bara missat det hela veckan?
Nej, hon visades i ett avsnitt.
2021-03-11, 21:17
Medlem
Lunatics avatar
Gått några veckor och deltagarna är så uttråkade. hehehe
Bådar gott för 100dagar. :/
2021-03-11, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UppOchNedtagen
På tal om utedasset, jag har inte sett Nardos gå ut en enda gång.
Har prinsessan sluppit undan att bli filmad eller har jag bara missat det hela veckan?
Vet inte. Hon sa precis innan de öppnade upp toan en timme att hon behövde gå på dass men inte ville. Jag kan ändå förstå dem. Har tillbringat flera somrar långt ute i skärgården och bajsade inte någonsin på grund av utedass. Passade på när man åkte till typ Sandhamn och åt där det fanns normala toaletter. Kissade gjorde jag i naturen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in