2021-03-11, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Larsson34
Va ful hon var

Så säger man inte Larsson
2021-03-11, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Vill inte döma någon för hårt såhär på förhand, det kommer sen hehe, men känns inte direkt jättespännande med ytterligare en tjej som påminner om 3 andra i huset redan, dessutom någon med en etablerad karriär vilket rakt av betyder = trist pga kommer alltid tänka på hur hon uppfattas utifrån.

VAR är vilddjuren?? Och varför inte skicka in en kille till nu när majoriteten där inne är tjejer?
Och där kom ett SÅHÄR! Har du lyssnat på Steffi för mycket?

Fattar inte varför det ska in fler tjejer. Ge oss män!
2021-03-11, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Första jag ser på liven är Adriansyltrygg som urskuldar sina val, skit ned dig! Jag hade valt alla bla bla alla är jättefina bla bla, naturligt val bla bla

Jag smäller av! Han har gjort hur många tveksamma val som helst och varje gång kommer en mesig jäkla ursäkt:
"Önskar att jag kunde ge er ALLA immunitet" (Ger den bara till Pedram)
"Jag vill egentligen ge er ALLA pizza men vem har haft det tuffast?
(Väljer immuna deltagare)"
Skådespelare av rang.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Vad har hänt med Judith, maniska perioden över på väg ner till en depression?
Hon orkar väl inte spela längre.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
den nya tjejen är söt men känns beige. hon är perfektionist, gillar inte skrynkliga skjortor kommer ta hand om folk. Ok? Hur jävla roligt låter det? Men jag ska inte döma henne på förhand. Önskar bara det kunde vara lite mer drama
De skulle ha släppt in fler bitchar ala Emelie. "Jag är en bitch, men när folk lär känna mig så vet dom att jag faktiskt är en bitch"
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wolfies
det e redan tillräckligt med tjejer, in med grabbar! eller så vill produktionen att judith ska bli kär i fler tjejer

Men det ör ju manshatande feministkanslen tv4 som har big brother i år för det ör 8 fula kvinnliga deltagare och 3 fula kvinnliga programledare i år
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Jag tänker utifrån Nardos perspektiv. Där handlar det om vem som har närmast Kim K röv, utan sprutor.
Alla ska tycka och tänka som Nardos.
Hon är måttstock över hur man ska tycka, tänka, vara.

Nä fyfan. hehehe
2021-03-11, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Hur kan man vara avundsjuk på Therese röv när i princip alla hennes vänner har större röv än både Nardos och Therese tillsammans?

Det är inget märkvärdigt med hennes fula röv
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Nu börjar Adrian med "typ så här liksom" också..
Jaaa! BB borde förbjuda såhär!!! Kan deltagarna inte få en vecka där de ägnar sig åt retorik så kanske de blir lite mer vältaliga och inte hänger upp sig på att ha ”ticksord” i varje mening.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KrossedOut
Stella ska inte in imorgon. Det är säkert någon av de som hänger löst som ska duellerna med Katti, typ imorn.
Är det inte ganska självklart att det bara är en ny deltagare klar, att hon heter Madde och att hon kommer flytta in hos Katti imorrn?
Bara dubbelkollar så att vi håller reda på vad som är driv och vad som är allvar
2021-03-11, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Ja du, kolla på Tessans rumpa och på Nardos rumpa... case closed.

Sluta behandla de tjejerna som sexobjekt
2021-03-11, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Vill inte döma någon för hårt såhär på förhand, det kommer sen hehe, men känns inte direkt jättespännande med ytterligare en tjej som påminner om 3 andra i huset redan, dessutom någon med en etablerad karriär vilket rakt av betyder = trist pga kommer alltid tänka på hur hon uppfattas utifrån.

VAR är vilddjuren?? Och varför inte skicka in en kille till nu när majoriteten där inne är tjejer?
Ändå lite roligt, tjejerna själva kommer ju få spel över detta

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in