2021-03-11, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Kan det vara så att han inte ville välja Emelie för att det skulle bli alldeles för tydligt med att han har ett intresse för henne, folk driver redan med honom om det och han vill väll inte ”bekräfta” nåt
Nu får du ge dig. Han har inget intresse för någon av tjejerna där inne. Gå vidare.
Medlem
SphincterAnis avatar
Nardos (och Tanja) har personlighet till skillnad från Emelie och Therese.

Vad innebar det att AD valde P och N? Missade.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Nu är BB tråkigt, när man hellre vill se Katti än de andra i soffan.😴😴

Eller hur? Det blev riktigt tråkigt i huset utan båda Luis och Katti
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Ja du har sagt det en längre tid nu Grodan att AD är gay/bi...
Varför han klarar inte av då ngn av tjejerna i huset gör närmanden mot han då blir det så konstigt!
Exakt , när dom frågade om hans läggning när han kom in så sluddrade han fram straight. Men lät osäker , haha
Han umgås därför mycket med nardos där han vet att inget kommer hända.han har inte samma press på sig varken från tittare eller folket inne i huset. Där känner han sig trygg
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Kan de inte få en anonym frågestund av produktionen där någon ställer frågan till Adrian om han är intresserad av Peddot
Varför skulle han få en fråga som är given?
Fråga istället hur hårt och från vilket håll han vill spärra upp arslet för husse.
2021-03-11, 16:59
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Börjar fan tro att Adrian förlorade vedstaplingen med flit, han spelar hårt, ingen att lita på, tror miljonen redan finns på hans konto, sedan kan han gå runt och le gulligt mot alla, jag har synat ormen.
Medlem
wolfiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Putte, jag har sagt det från dag ett. Han har dissat Tess fett, nu dissar han Emelie helt.
Storbögen är nu komplett
eller så e det nardos han har intresse för???🤔
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Putte, jag har sagt det från dag ett. Han har dissat Tess fett, nu dissar han Emelie helt.
Storbögen är nu komplett
Jepp Grodan men vågar han komma ut ur garderoben nu då kanske han kan blåsa upp Joel ngn natt...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Nu får du ge dig. Han har inget intresse för någon av tjejerna där inne. Gå vidare.

Hahaha lugn nu, jag skrev det jag tror sen vet ingen hur det är förutom Adrian
2021-03-11, 17:00
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Kan det vara så att han inte ville välja Emelie för att det skulle bli alldeles för tydligt med att han har ett intresse för henne, folk driver redan med honom om det och han vill väll inte ”bekräfta” nåt
Allt är ju möjligt men ja tror nog att intresset från honom är väldigt svalt. De andra driver på för att dom vet hur hon önskar.
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
AD göder Nardos ego ganska duktigt, för att få fördel i huset. Det visade rig brother med all önskvärd tydlighet redan när de tog hennes parti gentemot Simon.

Ergo: Nardos får belöning på belöning genom att skrika och låta högst när något inte passar. Försöker lura in sig hos alla och när hon får mothugg dras hela jävla kortleken fram. Vem fan söker till BB när man knappt kan duscha i samma rum som andra? Årets "jag-är-mer-värd-än-alla-andra-rulla-ut-röda-mattan-annars-skriker-jag" deltagare...
+1
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Ursäkta men det var jag som har sagt att AD är gay, varför får Grodan äran? 😁 men jag är inte 100% säker för varför skulle han inte komma ut vid det här laget? Han är fan 30

Har diskuterats långt innan man såg dig i tråden. Darin är 33 och kom ut förra året va.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in