2021-03-11, 16:54
Medlem
KrossedOuts avatar
Vad innebär Adrians val?
2021-03-11, 16:55
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Det står väldigt klart vid det här laget.
Ja du har sagt det en längre tid nu Grodan att AD är gay/bi...
Varför han klarar inte av då ngn av tjejerna i huset gör närmanden mot han då blir det så konstigt!
Medlem
wolfiess avatar
nardos är dum som snackar om boxare-killen som hon har en grej med sen inte vill säga namn så ingen hittar, men kollar ni vem hon följer på insta hittar man direkt
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
Emelie förtjänar inte att bli vald idag. inte efter hur iskall hon varit mot honom idag när han har riskerat att åka ut och igår när han hängde löst
Iskall?Nä du,hon har varit med honom halva dagen
Men hur som helst Nadros är ju inte ens söt utan mer ful som stryk och en lögnare
Jak e oooskuld,sedan snackar om hur många relationer hon varit i WTF Tror hon man e helt skruvad att gå på hennes dynga
AD har bekräftat att han gillar killar framför kvinnor
2021-03-11, 16:56
Medlem
Anonym396s avatar
Kan de inte få en anonym frågestund av produktionen där någon ställer frågan till Adrian om han är intresserad av Peddot
Medlem
Jättebra vinkel på Torpet-kameran
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Nu hävdar Ponne att han har tjej igen! Varför satt han i husbilen och hövdade att han gjorde slut med tjejen innan han gick in i huset? Jag har också svårt för Ponne, han känns absolut inte som att han är sig själv utan det verkar som att han spelar något han tror folk vill se.

Taaaack! Han sa på liven till Jesper att han har dumpat henne då han har inget intresse för henne och hon ville flytta ihop och att de setts 1 gång under hela 2020 och nu plötsligt min tjej min tjej 🤢🤢 spyr på honom
2021-03-11, 16:57
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Ja du har sagt det en längre tid nu Grodan att AD är gay/bi...
Varför han klarar inte av då ngn av tjejerna i huset gör närmanden mot han då blir det så konstigt!
Putte, jag har sagt det från dag ett. Han har dissat Tess fett, nu dissar han Emelie helt.
Storbögen är nu komplett
Medlem
Zingo2s avatar
Nu är BB tråkigt, när man hellre vill se Katti än de andra i soffan.😴😴
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Adrian visar nu tydligt attvhan inte är intresserad av Emelie med sitt val.
Pedram kändes självklart, dom kommer hjälp varandra långt (tyvärr), Nardos lite mer otippat val men han förstår väl att hon har mycket fans då hon skapar tv.
Lite löjligt hyr han drog ut på att göra sitt val. Han visste nog hur han ville välja men försökte få de till att se svårt ut.

Kan det vara så att han inte ville välja Emelie för att det skulle bli alldeles för tydligt med att han har ett intresse för henne, folk driver redan med honom om det och han vill väll inte ”bekräfta” nåt
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
"Han (Adrian) kanske får välja mat!"
"ERITREANSK MAT TACK!!!!" skriker Nardos genast

...

AD göder Nardos ego ganska duktigt, för att få fördel i huset. Det visade rig brother med all önskvärd tydlighet redan när de tog hennes parti gentemot Simon.

Ergo: Nardos får belöning på belöning genom att skrika och låta högst när något inte passar. Försöker lura in sig hos alla och när hon får mothugg dras hela jävla kortleken fram. Vem fan söker till BB när man knappt kan duscha i samma rum som andra? Årets "jag-är-mer-värd-än-alla-andra-rulla-ut-röda-mattan-annars-skriker-jag" deltagare...
2021-03-11, 16:58
Medlem
Ursäkta men det var jag som har sagt att AD är gay, varför får Grodan äran? 😁 men jag är inte 100% säker för varför skulle han inte komma ut vid det här laget? Han är fan 30

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in