2021-03-11, 16:43
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Pedram skedade Nardos i morse, kommer bli trekant i natt

Inte en jävla chans att det händer. OM det händer så kommer jag swisha över 10.000:- till dig. SÅ säker är jag på att det inte kommer ske något öht.
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Både ja och nej, jag fick lite thrillerkänsla över det. Kul att han valde Nardos, jag förstår ändå varför han gjorde dom valen.

Pedram närmaste vännen och Nardos var den enda som trösta honom när Kattis åkte.
Varför gjorde hon det, jo för att hon visste att han skulle få fördelar som han skulle dela med sig, golddigger både inne och utanför huset.
Medlem
Emelie är kall mot honom hela dagen när AD hänger löst och nu när han är storbonde och väljer de 2 som faktiskt har tröstat honom och funnits där för honom när han mått sämst, Ja då är hon arg över att han inte valde henne. Vad fan tror hon. Jag förstår absolut hennes tester, för jag själv är likadan, men det finns en gräns för hur kall man får vara och Adrian förtjänade att bli tröstad när han riskerade att åka ut, test eller inte, de är ju ändå kompisar och man tröstar sina kompisar om man verkligen bryr sig om dem
2021-03-11, 16:44
Medlem
wolfiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam
Inte en jävla chans att det händer. OM det händer så kommer jag swisha över 10.000:- till dig. SÅ säker är jag på att det inte kommer ske något öht.
jag swishar också 10k om det händer jag lovar.
Medlem
Redzss avatar
Varför är det bara endel av dom som har farmarkläderna på sig? Är det valfritt eller?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Både ja och nej, jag fick lite thrillerkänsla över det. Kul att han valde Nardos, jag förstår ändå varför han gjorde dom valen.

Pedram närmaste vännen och Nardos var den enda som trösta honom när Kattis åkte.

Tycker inte det är så kul att han valde Nardos och Pedram men jag förstår honom. Dock tror jag att det bara blev värre med tanke på hur han drog ut det. Han gjorde det som att det handlade om immunitet.
2021-03-11, 16:45
Avslutad
det vore kul om Katti fick se vilka som röstade på henne. Så hon får se vilka som är äkta vänner
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Ligger något i det. Tror på det någon nämnde här ovan, att han kanske kör lite samma ”spel” som Emelie vilket resulterar i noll. Nä, ska nog sluta hoppas på dem alltså, haha..

En gång kom han ju in i badrummet när Emelie och nardos/joel pratade, då berättade Emelie om att hon "manipulerade" Adrian på något sätt, hon kör väl något sorts spel för att få honom intresserad.
Kan hända att han faktiskt hört detta, och väljer att köra "samma spel" tillbaka

Eller så är han helt ointresserad av Emelie och längtar efter Pedros black magic
Medlem
Chandler Bings avatar
Blev Emelie sur nu igen?
Medlem
wolfiess avatar
Tess är så avis att hon sa till AD "tänk att du ska sova med det ljudet" när nardos skrek
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Jag har gillat Steph, men nu sjunker hon faktiskt. Tänkte även på en annan grej - Vad tillför hon ens i huset förutom att svansa efter Simon? Man har inte fått "känna" henne som person riktigt. Tycker hon är är rätt malplacerad och jag skulle inte ha nåt emot om hon åker på måndag.

Hon bekräftar tess skitsnack ju. Väldigt ofta.
Hin grpter ikapp med Tess också när de är rädda för att åka ut eller vill bli fredade. Tess behöver det.
2021-03-11, 16:46
Medlem
Adrian är smygbög fick det bekräftat när han kollade in Joel hela måndagsn när de fixade sig inför måndagsfinalen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in