2021-03-11, 15:28
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Absolut, hon får lite godsaker och öl.

Hoppas bara hon kommer in igen.
Fan.. vi får göra allt för att hjälpa henne!
Medlem
wolfiess avatar
hennes smask är värre än luis andningar
Medlem
Lokhacks avatar
Den enda som är värdig att komma in från förra året är Pätzy! Ingen annan. Katti SKA in i huset igen. Så är det bara. Hoppas Tess joinar katti och att katti vinner eventuell tävling och kommer in igen.
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Skulle nog fan känna mest glädje om Katti vann BB. Helt ärligt.
Ja just nu är hon den värdigaste vinnaren!
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Skulle nog fan känna mest glädje om Katti vann BB. Helt ärligt.

Kan nästan känna hur genuint glad Katti hade blivit av vinsten, gentemot vissa andra.
Medlem
Hur reagerade resten av deltagarna? Kan inte se live just nu.
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Vänta nu lite..Har du sett original Farmen och efter dem har haft tvekamp?Du får nu lämna Farmen..Vad har hänt sedan..Aha dem har kommit till torpet för att få en ny chans att kämpa sig tbx
Men som sagt vi vet inget just nu
Då hade jag rätt och många ifrågasatte detta..Får man be om en ursäkt
Man måste tänka som i schack
Medlem
En teori : Adrian får välja en förstekämpe som sedan väljer en andrekämpe vinnaren blir storbonde och väljer nästa tävling. De 3 förlorarna är på torpet och de är dom som hänger löst?
2021-03-11, 15:29
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lokhack
Den enda som är värdig att komma in från förra året är Pätzy! Ingen annan. Katti SKA in i huset igen. Så är det bara. Hoppas Tess joinar katti och att katti vinner eventuell tävling och kommer in igen.
Julia/Olga ska in om hon kommer enkelt sagt då får katti och jesus him self vara pterupptånden men Julia ska in då!
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lokhack
Och Jullan. För Grodans skull
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Produktionen fintade oss fint. Givetvis hade det varit för sjukt om det gick till på det sättet.
Men fan känslorna tog över många av oss, o när man redan är lite utav en motståndare till många av produktionens beslut så blir det såhär.

Ganjafarmor växte som in i helvete hos mig nu. Älskar henne fan. Min BB-drottning

Där har du varför dom ändrade till lämna Big Brother istället för att lämna Hedemora.

Något snille vaknade väl till i Produktionen och tyckte att det skulle va för lugnt i huset om dom sa "Lämna Hedemora till Torpet".
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Nu måste vi hjälpa Katti tillbaka om chansen kommer! Fan hon fick mig att böla och det trodde jag aldrig.

Älskar fan kärringen

Vem ska vi rösta ut då, Simon,, Steff, Therese?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in