Den enda som är värdig att komma in från förra året är Pätzy! Ingen annan. Katti SKA in i huset igen. Så är det bara. Hoppas Tess joinar katti och att katti vinner eventuell tävling och kommer in igen.
Vänta nu lite..Har du sett original Farmen och efter dem har haft tvekamp?Du får nu lämna Farmen..Vad har hänt sedan..Aha dem har kommit till torpet för att få en ny chans att kämpa sig tbx
Men som sagt vi vet inget just nu
Då hade jag rätt och många ifrågasatte detta..Får man be om en ursäkt
Man måste tänka som i schack
En teori : Adrian får välja en förstekämpe som sedan väljer en andrekämpe vinnaren blir storbonde och väljer nästa tävling. De 3 förlorarna är på torpet och de är dom som hänger löst?
Den enda som är värdig att komma in från förra året är Pätzy! Ingen annan. Katti SKA in i huset igen. Så är det bara. Hoppas Tess joinar katti och att katti vinner eventuell tävling och kommer in igen.
Julia/Olga ska in om hon kommer enkelt sagt då får katti och jesus him self vara pterupptånden men Julia ska in då!
Produktionen fintade oss fint. Givetvis hade det varit för sjukt om det gick till på det sättet.
Men fan känslorna tog över många av oss, o när man redan är lite utav en motståndare till många av produktionens beslut så blir det såhär.
Ganjafarmor växte som in i helvete hos mig nu. Älskar henne fan. Min BB-drottning
Där har du varför dom ändrade till lämna Big Brother istället för att lämna Hedemora.
Något snille vaknade väl till i Produktionen och tyckte att det skulle va för lugnt i huset om dom sa "Lämna Hedemora till Torpet".