2021-03-11, 15:10
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
steff är så falsk. Det var ju för fan hon själv som röstade på katti
En falsk jävel. Simon likaså. Väljer Katti.
Skyll fan inte på Taylor han valde Simon
Falska jävlar.
Medlem
Fyfan vilken tystnad det blev när hon sa att alla ska lägga av och att det är över. Där står det 9 personer som röstat på henne, ingen hade mage att gå och ge henne den första kramen förutom Steph efter lite om och men. Skamvrån blev det.

Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Det här var det sämsta jag sett. Katti hade exakt NOLL chans. Totalt riggad tävling. ALLA andra hade en viss chans på denna tävling förutom Katti.
Hon var för kort och knubbig för att ens kunna få upp fötterna på den där stocken. Sjukt såg det ut när både hon och Adrian stod mot den. Hon tänkte försöka sig på den men hon insåg att hon omöjligt kom upp på den.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
steff är så falsk. Det var ju för fan hon själv som röstade på katti

Hon ångrade sin röst direkt efter och ville ändra men fick inte

Usch stackars Katti 😭
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
VAAAAFAAAN. Det inte produktionens val!!!
Det är de falska jävlarna som backstabbade henne och nu lipar. De ville alla upp mot Katti!!
Skyll på dom som ni har älskat så jävla mycket!!
Produktionen borde ha fattat att alla som hänger löst skulle rösta på Katti, det är en no brainer. De brydde sig bara inte.
2021-03-11, 15:11
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KrossedOut
Olga är på väg in i huset! (Säker källa).
Olga och Patzy. Herre jävlar vilket liv det skulle bli i huset.
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Lugn, hon har inte lämnat.
BB och spelbolagen har samarbete och jag testade nyss att lägga spel på Kattis som vinnare av BB och det gick igenom, skulle det inte göra om hon var ute ur tävlingen.

Betsafe har ju styrt bb senaste 2 åren
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Så jävla bra att Katti inte gav BB nöjet att se henne förödmjukas i den där tävlingen. All heder till henne.

Big brother är en jävla fittproduktion 🖕🏻

Ja de visar sitt rätta ansikte här, fy faaan vad lågt. Detta var bland det värsta o mest orättvisa jag sett
Medlem
Knasfians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiplagat
oh herre

Ja, så länge det gynnar "rätt" person... Hur tror du folk hade låtit om t.e.x. Tess vägrade?

Tess är en gammal gymnast och ser både smärt och fit ut .samma ålder som Adrian dessutom och pratar ofta om att gymmet är viktigt.. Sen tror jag inte hon hade vägrat utföra utmaningen . Önskar narkos och joeltönten hade lagt sina röster på tess . Tillsammans med Emilies hade hon mött Adrian förmodligen.
Medlem
TrueBeautys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Jag har haft den här känslan hela dagen.

För sjukt hela denna grejen. Dom skrev LÄMNAR HEDEMORA. Jag har läst det imorse, flera har gjort det. You simply dont change this, bara för att. Man ändrar inte ide helt random sådär.

Nä, de skrev ”får lämna Big Brother direkt efter tvekampen”.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Vidrigt. Ska det vara såhär så kan vem som helst åka ut utan att vi har påverkat ett skit. Är det dit vi ska nu? Att produktionen styr helt vem som inte får chansen på millen.

Måste vara en twist?! Förstår det inte annars.
Nä, det här är nog av det värsta jag skådat i tv. Inte ens i Robinson brukar det vara så orättvisa tävlingar. Om det nu ska vara som Farmen så får ju kvinnor och män inte mötas i fysiska grenar!
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Så jävla bra att Katti inte gav BB nöjet att se henne förödmjukas i den där tävlingen. All heder till henne.

Big brother är en jävla fittproduktion 🖕🏻

Starkt av Kattan. Hoppas hon säger vad hon innerst inne tycker i intervjun efteråt också. Men det lär väl klippas bort.
Medlem
Var är Tack för allt Katti på Instagram?? Hoppas hoppas hon hamnar någon annanstans 🤞🏻

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in