2021-03-11, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Det är lugnt. PMa när du kan, innan vi retar upp fler härinne
Nej jag shippar er
2021-03-11, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Inte så lätt att berätta det här och nu, när Katti redan är på botten. Jag är helt övertygad om att Katti kommer förstå på utsidan, och förlåta alla som röstade på henne.

att man kan förlåta alla som röstade på henne är ju en sak men att stephanie säger till katti "fattar inte hur folk som röstat på dig tänker, är de efterblivna" när hon minuterna innan stått o sagt att hon röstat på henne är en helt annan sak. Sedan att hon inte ens kan own up to it och säga det till katti men ist går hon o säger det till alla andra o söker sympatier o gråter..
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vittvinochkokain
Tror folk att det är fysiskt ’hänga under en stock’ eller ’hänga fisk på en stock’ (göra stockfisk)?
Kan vara vad som helst. Men fysik gren vore fel.
Dock är Katti i underläge oavsett då hon psykiskt redan skickats ut.
Blir ju inte bättre heller när dom drar ut på tiden till att starta.
Medlem
Jag är trött på Ponnes ständiga "du är väldigt omtyckt" "folk älskar dig" "du är blablabla" sån rövslickande ål.
Medlem
Jag har gillat Steph, men nu sjunker hon faktiskt. Tänkte även på en annan grej - Vad tillför hon ens i huset förutom att svansa efter Simon? Man har inte fått "känna" henne som person riktigt. Tycker hon är är rätt malplacerad och jag skulle inte ha nåt emot om hon åker på måndag.
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Alla andra deltagare saknar ryggrad. Enkelt att skåla drinkar i en utslagen persons namn efter en massa krokodiltårar och en utröstning även fast man genuint inte bryr sig. Men när korten är vända och deltagarna själva står för utröstningen så då är man inte lika tröstande längre för att nu kan man inte skådespela om att man aldrig kunde tänka sig att personen som åkte ut nu åkt ut.
Bra skrivet! Den goda stämningen i huset känns väldigt falsk.

Jag hoppas de tillåter pakter snart så vi får se människornas alla sidor där inne.

Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Vilken spänning? Hur Katti skall bära väskan ur huset?

Fnissar
2021-03-11, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vittvinochkokain
Tror folk att det är fysiskt ’hänga under en stock’ eller ’hänga fisk på en stock’ (göra stockfisk)?
Hänga på ett sexkors kan hon ju tydligen
Medlem
Vittvinochkokains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Hänga stock i tävlingar är ingen upphängning av kalsonger. Man hänger sin egna kropp. Inte Wincents.
Man hänger dock fisk i stock, inte kalsonger. Inte ens Calvin Kleins, tror du det är fysisk tävling mellan Katti och Adrian?
Medlem
Stör mig extremt mycket på hur falsk Pontus är, han är nog den vidrigaste av dem alla där inne
Medlem
Nu sitter Steffi i soffan med Katti och kramas och tröstar, trots att Steff röstade på Katti. Har Steff erkänt detta för Katti undrar man.
Medlem
VanDeKamps avatar
Ponne har verkligen NOLL känsla för hur man talar till en person. Han uttrycket sig så klumpigt hela tiden.

Nu till Katti säger han först

"Det känns som att du ska dö"

och sen

"Jag tror att du är väldigt omtyckt på ditt jobb. Kanske inte av alla för du kan ju vara väldigt såhär..."

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in