2021-03-11, 13:32
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mackanl87
Går inte farmen ut på att dom ska tävla med låg energi pga brist på mat ? Så springer steph och tjuvar på vitamin tillskott ? Autonominering ?
Vissa säsonger så har dom haft det snålt med mat på Farmen, men långt ifrån i alla
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Trodde aldrig jag skulle säga detta, men storstilat av Joel som tog Simon åt sidan och förklarade varför han röstade på honom. Dom andra kräken går och snackar med andra och lipar, istället för att gå till personen och förklara
Tycker Peddo var schysst i det här läget också.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Trodde aldrig jag skulle säga detta, men storstilat av Joel som tog Simon åt sidan och förklarade varför han röstade på honom. Dom andra kräken går och snackar med andra och lipar, istället för att gå till personen och förklara

Instämmer. Även Nardos tog det med Katti vilket var ett fint moment.
2021-03-11, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
ja dåliga samvete. Hon började gråta stort när Katti sa "längtar tills jag får åka hem o se motiveringarna" Hon är en falsk jävel!

jaa verkligen, tänkte också på det. Hon vet att hon gjort bort sig där.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Tycker Peddo var schysst i det här läget också.

Asså, ok, det har jag missat isf. Då är det respekt
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Tess ska ut!
Vet du att mer än 50% av dina inlägg handlar om samma person?
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Ja hon verkar vara en genuin tjej och kan hon bara hålla sig ifrån personer som snackar skit bakom ryggen så kommer hon gå till final
Jag har följt BB ända sedan första BB och det sjuka för mig är att jag blir alldeles för involverad i detta
Svårt att veta vad man känner men jag tror Tanja är min favorit i huset just nu. Jag trodde det var Simon men han kan bli lite deppig ibland samt att han och Stephanie inte är lika roliga att titta på längre.
Medlem
aina08s avatar
Drar BB ut på det här nu bara för att många tittar!?
Hela lördagen går och BB njuter av att ha hittat ett (grisigt) sätt att få många till liven.

Edit. Tror ja ligger lite fel i mina dagar 😁
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuggeten
Instämmer. Även Nardos tog det med Katti vilket var ett fint moment.

Precis
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mackanl87
Går inte farmen ut på att dom ska tävla med låg energi pga brist på mat ? Så springer steph och tjuvar på vitamin tillskott ? Autonominering ?
Kan inte produktionen göra . Hänt mera allvarliga saker o inget hänt .produktionen har havererat totalt i brytna regler !
2021-03-11, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knasfian
Jag tror det faktiskt... jag kan förstå att man ibland känner en klump i magen när man får en kostsam gåva man kanske känner man inte kan matcha tillbaka. Men man tar emot det, speciellt när personen ifråga insisterar på att du ska ta emot det. Blir ju mer drama att neka en gåva så tror hon snackar skit och tror hon är en tjej som dejtar välbärgade killar medvetet för lyxiga middagar och dejter men sen leker bort dom för att hoppa på nästa
Ja ingen "dejt" ger henne en sådan dyr väska för hennes charmiga personlighet och trevliga sällskap direkt. Det krävs nog lite bend over Beethoven för det.
2021-03-11, 13:34
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knasfian
Med tanke på att Robinson har premiär 21 mars på 4an, tror ni dom kommer få en robinsonvecka då? Blir inte nästa vecka då men nästa igen om jag räknar rätt
Hoppas inte det. Vi har redan haft en seg farmenvecka och innan det en tråkig jävla vecka där de satt ihopkedjade.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in