Trodde aldrig jag skulle säga detta, men storstilat av Joel som tog Simon åt sidan och förklarade varför han röstade på honom. Dom andra kräken går och snackar med andra och lipar, istället för att gå till personen och förklara
Trodde aldrig jag skulle säga detta, men storstilat av Joel som tog Simon åt sidan och förklarade varför han röstade på honom. Dom andra kräken går och snackar med andra och lipar, istället för att gå till personen och förklara
Instämmer. Även Nardos tog det med Katti vilket var ett fint moment.
Ja hon verkar vara en genuin tjej och kan hon bara hålla sig ifrån personer som snackar skit bakom ryggen så kommer hon gå till final
Jag har följt BB ända sedan första BB och det sjuka för mig är att jag blir alldeles för involverad i detta
Svårt att veta vad man känner men jag tror Tanja är min favorit i huset just nu. Jag trodde det var Simon men han kan bli lite deppig ibland samt att han och Stephanie inte är lika roliga att titta på längre.
Jag tror det faktiskt... jag kan förstå att man ibland känner en klump i magen när man får en kostsam gåva man kanske känner man inte kan matcha tillbaka. Men man tar emot det, speciellt när personen ifråga insisterar på att du ska ta emot det. Blir ju mer drama att neka en gåva så tror hon snackar skit och tror hon är en tjej som dejtar välbärgade killar medvetet för lyxiga middagar och dejter men sen leker bort dom för att hoppa på nästa
Ja ingen "dejt" ger henne en sådan dyr väska för hennes charmiga personlighet och trevliga sällskap direkt. Det krävs nog lite bend over Beethoven för det.
Med tanke på att Robinson har premiär 21 mars på 4an, tror ni dom kommer få en robinsonvecka då? Blir inte nästa vecka då men nästa igen om jag räknar rätt
Hoppas inte det. Vi har redan haft en seg farmenvecka och innan det en tråkig jävla vecka där de satt ihopkedjade.