2021-03-11, 13:15
Medlem
Knasfians avatar
Så narkos tackade nej till en hermés väska för 50 lax ifrån en snubbe ? Känns inte trovärdigt att hon skulle tacka nej till en sådan gåva . Eller så är hela historian bs
2021-03-11, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av idiooten
Pinsamt

Fick du de sagt
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jen1n1
Personen kommer nog få lämna, som Izabella under Robinson. Tycker det är tråkigt att Big Brother gör såhär det har det bara varit med TV4, och det är vi tittare som ska bestämma.
Produktionen vet att Katti skulle överleva en fjärde måndagsfinal. De vet att hon är människan deltagarna skulle rösta på i en sådan här grej och om de ger tanten en något svår tävling så åker Katti lätt ut från Big Brother. Nu får produktionen som de vill och antagligen åker ingen på måndag.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
''Jag tror inte det är något personligt, jag tror folk röstade på dig för att du är en stark spelare som tittarna har röstat kvar'' Stephanie till Katti

Dåligt samvete?

Som fan. Hon borde ta in katti i bikten och prata med henne utan alla. Bättre att säga det själv än att hon ska se det när hon kommer ut
2021-03-11, 13:17
Medlem
Men ryck plåstret nu för fan. Orkar inte detta mer.
2021-03-11, 13:18
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Absolut, 50/50.

Går ju inte att undvika dock ditt påstående som är helt utan substans. Adrian gav Pedram en immunitet senast..... och............???

Du menade att Pedram försöker få ut Adrian genom att välja honom? Sen insåg du nyss att det va rätt dumt tänk va? Med tanke på att en död fågel förstår att Katti skulle bli vald.
xeb, läser du mina inlägg ordentligt?
Jag har hela tiden skrivit att jag hoppas Peddo inte röstar på Taylor. Han gjorde inte det och det är cred.
Taylor gav Peddo en immunitet och det är dags att visa lojalitet, vilket han gjorde.
Okay. Hänger du med?
2021-03-11, 13:18
Medlem
PONTUS, TESS & EMELIE sitter och garvar som EFTERBLIVNA framför Katti som räknar hennes sista minuterna i huset, medan Step ligger där och bölar, kom ihåg detta när ni röstar nästa gång.
2021-03-11, 13:19
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Hoppas Adrian lägger sig.
Finns inte en chans att han avsäger sig 1 mille.
Hade du gjort de?
Men visst, ja hoppas Katti blir kvar.
Det har sparkats på henne för länge nu (med autonomineringen osv) Produktionen vill ha ut henne.
Medlem
Fy fan vad många som sjunker ännu mer idag.

Steph som röstar på Katti och sen inte kan stå för det?! Emelie som skiter fullständigt i Adrian när han är ledsen?! Therese och Pontus som dansar och garvar framför någon som är ledsen?!

Folk är såna jävla idioter
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knasfian
Så narkos tackade nej till en hermés väska för 50 lax ifrån en snubbe ? Känns inte trovärdigt att hon skulle tacka nej till en sådan gåva . Eller så är hela historian bs
nja jag vet inte om jag köper det.Är Nardos en undercover sugarbaby?
Medlem
Knasfians avatar
När ska dom tävla .. spänningen är verkligen olidlig
2021-03-11, 13:20
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-
Fyfan vad äcklad man blir av att se Pontus och Therese stå och flossa medans Steph märkbart börjar få rejäla skuldkänslor. Hoppas att hon säger något till Katti och att hon börjar umgås med Tanja mer. Therese har verkligen henne runt lillfingret och är en värdelös kompis. Vill tro gott om Steph och jag hoppas att hon kastar Tess då hon bara sprider negativ energi.

Tess och Pontus ska ut! Hoppas Tess ryker på Måndag. Steph har ett gott hjärta och jag tror verkligen att hon mår jävligt dåligt nu över att hon röstade på Katti.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in