2021-03-11, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Det var då geniet Martin läste fel! 😂😂😂😂 Efter det fick han aldrig mer läsa ett brev igen.

Och med tanke på hur bra de är på att formulera sig det här året i kombination med de genier som läser är det ett under att programmet går framåt ö.h.t.
2021-03-11, 10:59
Medlem
Medlem33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Steph: får man spekulera i hur folk röstar?
Joel Nardos: inte högt.

Varför skulle man inte få göra det egentligen? Det är väl inte att pakta att säga vilka man tror röstar på vem, det är som att säga "den gillar inte dig", dom dödade potential drama!

Någon smet dom gjort på havre och slängt in i ugnen, tydligen trevligare att äta än gröten.

Ok tack
2021-03-11, 11:00
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FredrickFederley
Förstod precis vad du skrev, faktum är att du hade fel och Pedram hade rätt. Sluta gör bort dig nu. Lägger till dig på den mentala ignorera-psykfallet-listan där kommer du nog trivas bra tillsammans med Hydraulslangen och HatarIslam. Du får inga fler svar av mig i tråden nu puss på dig!
Lustigt att du tror att dina hjärndöda sk svar är något man suktar efter då du "hotar" med att "inte svara i tråden" 🤣🤪😂
Är det nåt jag skiter i så är det dig och dina störda åsikter, din extremt patetiska fjant! 😁
2021-03-11, 11:00
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Gör goa gubbar i huset är allt bar
Ska det vara så svårt för Simon att fatat en åker i dag!
Sedan kommer det inte mer tävlingar utan då är måndag next stop!
Fast jag tror att det kommer en immunitet till innan måndag. Så att tre sitter lösa.
2021-03-11, 11:02
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FredrickFederley
Förstod precis vad du skrev, faktum är att du hade fel och Pedram hade rätt. Sluta gör bort dig nu. Lägger till dig på den mentala ignorera-psykfallet-listan där kommer du nog trivas bra tillsammans med Hydraulslangen och HatarIslam. Du får inga fler svar av mig i tråden nu puss på dig!
Du har fortfarande inte fattat, klart du inte tänker svara mig mer då du mött din överkvinna. Trots din lilla hjärthjärna förstår du att du inte har kapacitet att stå upp mot mig.
2021-03-11, 11:04
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
🤣
Haha!! Hatar egentligen detta uttryck men men....Boom!

Du är verkligen en obehaglig fru i min smak! 😁
Skit ska skit ha, som man ropar i skogen får man svar, den som gräver en grop åt andra faller oftast själv däri ungefär så å lite till
2021-03-11, 11:04
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Det var då geniet Martin läste fel! 😂😂😂😂 Efter det fick han aldrig mer läsa ett brev igen.

Jag dog hahahah
2021-03-11, 11:05
Avslutad
Katti får gärna ryka. Även fast hon är väldigt fin som person precis som Louis.

Adrian är helt underbart geniun.
2021-03-11, 11:05
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Jag dog hahahah
Hahaha jag också.
2021-03-11, 11:06
Medlem
steph vill ändra sin röst står utanför bikten och gråter nu

röstade hon på adrian tro
2021-03-11, 11:06
Avstängd
hoppas dom visar alla röstningar på storbildsskärmen så det blir lite drama i den här kåken
2021-03-11, 11:07
Medlem
Nardos "OH MY GOD det hade jag inte ens tänkt på" angående vad det är för gren de ska göra upp i. Säger ju en del om hur hon (inte) tänkt när hon röstat. Tror dock inte hon är ensam om att inte tänka rättvist fysiskt men ja! Lite kul att vara så öppen med det ändå. Hah!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in