2021-03-11, 09:47
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Shit vad lik Tanja är Ronja rövardotter nu!
Hon är jäkligt söt, men hon måste sluta klämma sina finnar..
2021-03-11, 09:47
Medlem
Gutis avatar
Fastnade på några klipp från bb 2012. Jäklar vilka karaktärer det var om man jämför idag. Inte en sund människa 2012 typ. Men jävligt habil underhållning.

Ge mig tillbaka bb som det en gång var! Hoppas inte TV4 sitter på ett långt kontrakt med konceptet! A
2021-03-11, 09:48
Medlem
Raskaoverisens avatar
Besviken på att man zooma ut utedasset.Men antar att PK-forum grupperna gick i taket och BB-Gav vika
Medlem
vad snackar pedram för skit om batteriet på iphone? vadå swipa ner? du kan ju ställa in så du ser %
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
tror fan bb är idioter

Det är ju konstaterat sen förra säsongen och det är nog fan värre i år
2021-03-11, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Alltså, antingen så gör de såhär med flit för att skapa just sådana här spekulationer och diskussioner, alternativt är de idiotier. Med tanke på tidigare typos och felformuleringar lutar jag dock tyvärr mer åt alternativ två.

Jag håller helt med dig. Är som att hela produktionen är fylld av lågbegåvade idioter
2021-03-11, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Min gissning om man ska se till den riktiga farmen och försöka koppla den till temat:

Den som får lämna farmen i BB kommer att hamna i "torpet" en plats isolerad ifrån resterande huset, jag gissar på att den som åker ut inte blir ensam i torpet utan vi får se nya deltagare idag.

Vore konstigt att isolera en deltagare helt själv.

Jag tror du har helt rätt! Var ju under denna veckan förra året som PW och Frida kom in och de bodde ju också i eget rum någon natt innan de kom in i huset.

Spännande! Hoppas att det blir två nya in och att det är två riktigt sköna individer!! (Eller tre stycken och att en av dem är mullvad )
2021-03-11, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag vågar inte tro att de är så brutala, men det vore fan häftigt.

"Tyvärr" tror jag att deltagarna, om de får veta vilken tävling det är (hänga stock), väljer att sätta typ Adrian mot Katti, och så ryker hon på två sekunder.

Tror inte det får veta vad tävlingen är och är skeptisk till om de får veta fulla innebörden. Väntar med spänning på brevet för måste åka hemifrån om en halvtimme 🤦🏻‍♀️😬
2021-03-11, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IroniskSarkasm
Tror inte det får veta vad tävlingen är och är skeptisk till om de får veta fulla innebörden. Väntar med spänning på brevet för måste åka hemifrån om en halvtimme 🤦🏻‍♀️😬

hur läng blir du borta? du snackade om 11.00 långt till jobbet?
2021-03-11, 09:55
Medlem
Hahaha, Nardos bikt från igår efter den första frusna natten, där hon förklarar att det såklart är tortyr då Farmen minsann utspelar sig på sommaren och inte på vintern. Som att hela konceptet bara är helt påhittat. För underbart!
2021-03-11, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Hon är jäkligt söt, men hon måste sluta klämma sina finnar..

Ja-a! Fick ont i hela kroppen när hon stod och klämde som en dåre framför spegeln igår. Just stahp.. 🥺
2021-03-11, 09:57
Medlem
märkligt tess alltid hamnar med folk "som inte är var så trevliga" undra vad det kan bero på

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in