2021-03-11, 09:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Ser nu (ovan) att han utnyttjat en dyngrak studentska, snuskhummern. Han har alltid framstått som spänd, neurotisk (tics) och aggro, så jag har inte det minsta svårt att tro att detta skett...

Nä, själva storyn köper jag... om den är sann. Däremot borde en sådan sak oavsett sanningshalten normalt sett vara möjlig att snacka sig ur under förutsättning att han inte säger/skriver bort sig i något läge. Som erfaren jurist måste han väl ändå vara medveten om den saken?
Citera
2021-03-11, 09:27
Avslutad
Hoppas det är Lambertz. Han har etsat sig fast i mitt minne som aset som i praktiken skapade prejudikat över att man inte kan vara rasistisk mot svenskar via sin tolkning om Hets Mot Folkgrupp. Må svinet hamna i helvetet och varje morgon monteras på grillen i all evighet för sin gärning mot sitt kött och blod.

Citat:
”Tidigare Justitiekanslern (JK) Göran Lambertz var av uppfattningen att inte svenskar omfattas.

”syftet vid tillkomsten av straffstadgandet om hets mot folkgrupp var att tillförsäkra minoritetsgrupper av skilda sammansättningar och bekännare av olika trosuppfattningar ett rättsskydd. Det fallet att någon uttrycker kritik mot svenskar torde inte ha varit avsett att träffas av straffstadgandet „

– Justitiekansler Göran Lambertz, 2003,

https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Hets_mot_folkgrupp
Måtte karma ha hunnit ifatt denna hund. Att han skulle vara en horkund förvånar mig inte ett dugg, han har ju 30 silvermynt i fickan efter att ha sålt ut sitt folk. Räcker inte dessa som betalning så är naturligtvis inte våldtäkt något otänkbart för en dylik asgam.
Senast redigerad av -boyakka- 2021-03-11 kl. 09:30.
Citera
2021-03-11, 09:27
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fri123
Nä, själva storyn köper jag... om den är sann. Däremot borde en sådan sak oavsett sanningshalten normalt sett vara möjlig att snacka sig ur under förutsättning att han inte säger/skriver bort sig i något läge. Som erfaren jurist måste han väl ändå vara medveten om den saken?
Vi får se vad det finns för bevisning. Kanske har han skrivit några "förlåt" i efterhand, och då är han ju körd...
Citera
2021-03-11, 09:28
Medlem
HVIT.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diseuse
Vet vi om Zampo har markerat än?

Haha, ja kanske det men då kan vi inte vara helt HUNDra på att markeringen är korrekt.
Citera
2021-03-11, 09:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nisse26
Från Mellansverige, det är ca Sundsvall. Om journalisterna är kunniga.

uppsala hållet tror jag att han bor.
Citera
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NONVIOLONCE
uppsala hållet tror jag att han bor.
Han bor i en villa på Hörnstensvägen i Uppsala.

Edit: Inte just idag då, men annars...
Citera
Medlem
Starbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fri123
Tillhör inte hans fanclub direkt men...

Jag får ändå för mig att han inte är en sådan som lurar i buskarna och brottar ner sina offer. Sen tidpunkten... Låter som natten mellan 24-25 December. Då umgås man ofta med nära och kära. Måste vara något där som gått galet.

Men med dagens lagstiftning på området tycker jag att vi avvaktar med att döma honom innan bevisen kommit fram, och han fått säga sitt. Allt för många har fått sina liv förstörda på grund av grundlösa påhopp.

Hur många av oss har inte tvingats igenom julhelgerna omgivna av fylla och skit. Det var säkert en fyllegrej. Hon däckade. Han började treva under kläderna och blev allt mer upphetsad. Förmodligen har han aldrig varit så nära en kvinna förr. Titta på honom.

Normalt är han ju en diciplinnerad herre. Tänk vad litet sprit ställer till. Hon var säkert attraktiv och han misslyckades med att hålla pitten i styr.
Senast redigerad av Starback 2021-03-11 kl. 09:35.
Citera
Medlem
En ung student var det. Enligt Aftonbladet har Lambertz "stöttat och peppat henne". Man kan kanske säga stönat och pippat istället.
Citera
2021-03-11, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alfons-Bokalen
Det är något som inte stämmer här. Tror att det är någon psyksjuk kärring som försöker bli känd över en natt. Lite Monica och Bill Clinton-vibbar.

Men va. Lewinsky har väl fått skit så det räcker. En avsugning färgar hela hennes liv. Clinton har ju också medgett historien.
Hon är mig veterligen inte psyksjuk heller.
Problemet är inte heller kiss & tell utan att gubbar inte kan styra över snoppen. De är benägna till stora risker för att "lilleman" ska få spänning. Vedervärdigt.
Citera
Medlem
Citat:
Vi får se vad det finns för bevisning. Kanske har han skrivit några "förlåt" i efterhand, och då är han ju körd...

Ja, har han skrivit det är han rökt.... har han bara spelat oförstående och sparkat bakut, så borde han komma undan.

Om han inte spela in saken på film eller något annat idiotiskt bevis som en del har för vana att göra.
Citera
Medlem
Silltunnas avatar
Citat:

Ser ut som ett sunkigt radhus.
Citera
Medlem
Citat:

har du mer? namn?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in