2021-03-11, 08:54
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av VanDeKamp
Vad händer med den personen då?
Ja det är lite otydligt må jag säga. hamnar den i samma rum som paolo roberto och måste bli inoljad?
2021-03-11, 08:54
Medlem
GaffelJannes avatar
Vänta vänta.. Vad händer med hen som måste lämna Hedemora? Menar dom att dom åker ut från huset? 😲
2021-03-11, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GaffelJanne
Vänta vänta.. Vad händer med hen som måste lämna Hedemora? Menar dom att dom åker ut från huset? 😲
Jag skulle gissa på att man hamnar på "torpet" dvs att den som förlorar blir isolerad själv i ett mindre lyxigt ställe.
2021-03-11, 08:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Det har aldrig varit en sådan skitvecka som nu, ligger i sofforna hela dagarna lägger sig vid 21-tiden. Varken BB eller deltagarna har någon som helst fantasi. De bryter mot regler ständigt vilket inte spelar någon roll då de ändå inte får något straff. Men nynnar de på kommersiell musik dundrar det i högtalarna.
Ändå tittar jag med förhoppning att något ska hända även jag är väl idiot, egentligen skulle man bojkotta.

Jag håller helt med! Är katastrofalt. Fattar inte hur man inte kan komma på fler saker till dem att göra? Man behöver fan inte ha särskilt mycket innanför pannbenet för att ge dem saker som tar lite tid (som är kul) och låta oss tittare bestämma vilka som lyckas bäst. Men nä, soffhäng och sova är kul att titta på
2021-03-11, 08:57
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Jag skulle gissa på att man hamnar på "torpet" dvs att den som förlorar blir isolerad själv i ett mindre lyxigt ställe.
Hoppas det!
2021-03-11, 08:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
En dramatisk dag väntar i Big Brother. En av de som hänger löst måste lämna Farmen Hedemora.

Husgästerna i Big Brother är uppdelade i Farmen Hedemora och Farmen Skillingaryd. Efter gårdagens tvekamp sitter lag Skillingaryd säkert.

Farmen Skillingaryd (sitter säkert): Joel, Judith, Nardos, Pedram, Pontus och Emelie

Farmen Hedemora (hänger löst): Adrian, Katti, Stephanie, Simon, Therese och Tanja.

FÖRMIDDAG
- Brev om tvekamp: Vinna eller försvinna. Alla i huset får lägga varsin röst på den av deltagarna som hänger löst som ska delta i en tvekamp. De två husgäster med flest röster möts under dagen i Hänga stock.

EFTERMIDDAG
- Tvekamp Hänga stock: De två med flest röster utmanar varandra. Förloraren måste lämna Farmen Hedemora och vinnaren blir storbonde.

- Storbonden blir belönad för vinst i tvekampen.

Oj! Tror vi att den får lämna på riktigt eller vad tror vi? 😳
2021-03-11, 08:58
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Spännande att se hur de röstar.
2021-03-11, 08:59
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av IroniskSarkasm
Oj! Tror vi att den får lämna på riktigt eller vad tror vi? 😳
Vet inte, men eftersom de skriver högst upp en dramatisk dag så får jag för mig att en lämnar, de söker ju nya husgäster så kanske slänger in 2-3 nya snart och rensar lite först?
2021-03-11, 08:59
Medlem
Citat:

ja jävligt röstar man taktiskt eller den man gillar/hatar mest
2021-03-11, 09:02
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
ja jävligt röstar man taktiskt eller den man gillar/hatar mest
Tror på det senaste alternativet, lite tidigt att vara taktisk lägg sedan till att de har hjärnkapacitet som amöbor.
2021-03-11, 09:02
Medlem
Citat:

Joel - Tess
Peddo - ad/Tess?
Pontus -steph/Simon ?
Narcos - ad
Judith - Simon/ad?
Emelie - ad

Så ad och Simon kanske? 😳 Blir lite rädd nu
2021-03-11, 09:03
Medlem
Min gissning om man ska se till den riktiga farmen och försöka koppla den till temat:

Den som får lämna farmen i BB kommer att hamna i "torpet" en plats isolerad ifrån resterande huset, jag gissar på att den som åker ut inte blir ensam i torpet utan vi får se nya deltagare idag.

Vore konstigt att isolera en deltagare helt själv.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in