Citat:
Ursprungligen postat av
mlbckstrm
Jag förstår inte varför en googling på SL-biljett skulle tyda på självmord. Kan någon förklara? Hittar ingen som helst rimlighet i detta
Håller med dig.
SL kortet betyder inte ett skit....
Vissa gillar att ta med telefonen när dom springer för att exempelvis lyssna på musik.
Andra vill lämna den hemma för dom vill slippa allt pling o plong och ringande, för dom vill njuta av naturen, så det betyder heller inte ett skit. En liten frihetskänsla under några timmar.
Han har inte fotat platsen, utan området där han hittades, och säkert fler platser både där och i andra skogar, kanske av samma anledning som Polacken var ute och fotade, och som många andra gör....Betyder inte ett skit.
Nåt som däremot är lite märkligt är att han inte har nån mobilnontakt med nån under hela kvälen innan. (har jag rätt där)
Inte ett pip på hela kvällen och sen är han puts väck.
Det normala hade väl varit att prata med likasinnade om strapatsen och sina förberedelser, tindra lite, och lite klassisk porrsurf. Inget.!
Därför tror jag att han stack ut redan på eftermiddan/kvällen innan.
Sprang med pannlampa......
Ramlade ner och bröt nacken.
Eller satte sig och tog livet av sig.
OM det var en olycka, så tror jag Polisen kommer släppa det till media, men var det självmord får vi inte höra ett smack.