2021-03-10, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Kan vi ALLA här komma överens om att antigen Step eller Tess måste ryka på måndag, dags för en brud att åka och de är ju svintråkiga bägge två.

Tess får gärna ryka.....Steph behövs!
2021-03-10, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
nehedu jag tyckte jag såg lite svung under de gråa mjukisbyxorna eller så hade han gömt sin mössa där

Kan vara sin andra mössa, som han gömmer som reserv.

De är så att han har liten, men luktar som en stor. Kanske därför Tess är på honom.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IroniskSarkasm
Är en omnivore
Ja, så sant! men att bara säga god mat räcker inte för att locka mig, men hoppas det finns mycket mer att upptäcka än det du skrev, för annars är ju samtalet slut fort
Vi måste jobba lite på din video Har du något bra förslag själv
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-
Tess får gärna ryka.....Steph behövs!
Håller med👍
2021-03-10, 16:51
Medlem
xrlpyts avatar
Tess försöker få mattehjälp av Pedram, det går sådär.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Tack, har så jävla dålig koll på Angel Face. Han har ju dissat våpet 6 gånger nu så det måste ju finnas en förklaring. Du kanske är på rätt spår.

Jag uttalar mig inte om saker jag inte känner till.

Det är både respektlöst och lågt.

Jag är inte en sådan människa.

Så ja, jag är på rätt spår.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IroniskSarkasm
Simon, steph och Tanja. Så hoppas de får ihop immunitet under veckan. Då räddar jag AD på måndag

Är orolig över att Adrian åker på måndag om han sitter löst då eftersom han är relativt ny, vet inte hur populär han är
Senast redigerad av Sar00 2021-03-10 kl. 17:01.
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ganska komiskt hur värdelösa produktionen är med tävlingar och belöningar. Gårdagens tävling var ju mycket mer krävande och farmen likt jämfört med denna. Det gröna laget vann immunitet, mat, samt att byta läger med det andra laget efter att ha stapplat ved. Så gårdagens tävling med sex grenar hade typ noll betydelse. Måste vara lite mer fantasi hos produktionen.

Känns som att BB måste sänka svårighetsgraden med tanke på att hälften står som fågelholkar när tävlingarna börjar. En fjärdedel springer runt som yra höns. Maximalt två stycken vet vad de sysslar med.
2021-03-10, 16:52
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Det var snubbarna han var med som mätte. Den ene skrev rakt ut.

'' 22 fucking cm, and you just came from ice-bath'' skrek en av männen.

Jag väljer att lita på dessa uppgifter.

Hade jag fått ögonmåtta så hade jag sagt runt 25 cm faktiskt.

Det var inte alls illa Don. Är det okay om vi avslutar där för att jag börjar få mindervärdeskomplex. Du vet, inte ens grodans hela storlek skulle täcka hans stora kuk.
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:
Ganska komiskt hur värdelösa produktionen är med tävlingar och belöningar. Gårdagens tävling var ju mycket mer krävande och farmen likt jämfört med denna. Det gröna laget vann immunitet, mat, samt att byta läger med det andra laget efter att ha stapplat ved. Så gårdagens tävling med sex grenar hade typ noll betydelse. Måste vara lite mer fantasi hos produktionen.

Känns som att de hittar på medan skiten pågår. De har inga bra game masters i produktionen. Jag skulle fan garanterat göra bättre TV än så här utan att ha erfarenhet av TV.

Exempelvis så skulle jag se till att inte bara en i huset har ett uppdrag. Jag skulle ge ALLA ett varsitt uppdrag och se hur de skulle agera och krocka med varandra i de "onda planerna", vem kommer lyckas och vem kommer misslyckas med uppdragen? Det skulle bli en dragkamp mellan alla. Jag förklarar slarvigt just nu men jag har faktiskt grymma idéer.
Medlem
Mouchinos avatar
Herregud, Pedrams snack ute i poolrummet nu. Vilket knullsnack. Slemmigare och äckligare får man ju leta efter.
Medlem
wolfiess avatar
blir det tävling tror jag adrian eller steph vinner

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in