2021-03-10, 15:30
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Får man fråga varför du hatar Nardos så mycket? Du behöver inte svara men vore kul att veta. För du unnar inte henne någon glädje alls.
Kanske för att hon förstör hela programmet med sitt outhärdliga skrikande och vidriga attityd?
2021-03-10, 15:30
Medlem
SphincterAnis avatar
Haha Therese erkänner för Steff att hon är pisslack över att förlora mot Emelie igen. Bara för att "Emelie är elak och respektlös och gets away with it".
2021-03-10, 15:31
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Fast det här är så SOLKKLART och TYDLIGT regelbrott så blir de inte diskade av detta så är det ju rena rama sandlåde leken. Är ändå något så viktigt som immunitet det handlar om!!!!
De är sant. Dom tävlar om 1 mille så visst är det allvarligt även om vissa vill få de till lek.
Produktionen måste hålla sig till reglerna. Släpper man på de en gång så kan dom inte va hårdare senare heller. Måste va samma nivå för alla.
Ja tror tyvärr inte att dom har koll... Produktionen är allt annat än professionell och brister i mycket.
Tråkigt men de är vad de är...
Medlem
Kanske blir så att Joel bröt mot reglerna och blir autonominerad men det ska inte drabba dom övriga i laget.
Medlem
Spajdors avatar
BB kan ju alltid dra i nödspaken och bestämma att Therese hemliga uppdrag innebär immunitet
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
Du borde kolla på den från igår, det var kul. Helt ofattbart, det är nästan som att hon får äta upp för att hon sagt att hon är så smart blablabla.. Ja men precis, de skulle mäta två meter och hennes rep var 1,39... hahahaha..
Therese: "jag mätte med min fot"
Simon: "hur lång är din fot då?"
Therese: "Det vet jag inte"
Herregud alltså! Ska se om jag hittar tävlingen. Undrar om Tess vill förlora. Hon måste ut den här veckan. Tyvärr hade man ju velat att andra laget förlorade då jag i princip inte vill ha någon av den kvar. Möjligen Emelie men hon är mer kul att ha kvar för att se ifall hon får ihop det med Mössan.
Medlem
Pinkpad90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Vad ser folk i Emelie egentligen?

Riktig jävla surfitta också, som är riktigt tråkig.
Tack Donny! Fb har blivit en förlängning Instagram och Facebookgruppen. Har inget Emelie men har sjukt svårt för människor med negativ sur och argsint attityd.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Då börjar Therese igen om Emelie! Jävla hagga ut med henne på måndag!!

Nu sa hon det rakt ut "Jag tycker inte om Emelie"

Hon har inte direkt varit diskret med det haha
Bannlyst
Kul med tittarfrågor till Tess.
Du var ju inte intresserad av Pedram sa du på lördagen, ändå lät du dig bli pullad av turken, ljög du för oss tittare?
Medlem
Anonym396s avatar
Nu börjar Tess sitt skitsnack om Emilie

Den enda jag gillar i det gröna laget är Emilie. Så det enda positiva med att de antagligen blir immuna om inte BB stoppar det för fusk är att Emilie vann över Therese.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Mentalitet. Fotbollsmentalitet. General. Precis som Adrian. Tycker sjukt synd om AD bara, han förtjänar så mycket mer än alla sopor. Han kommer göra kaos i individuella tävlingarna ändå.

Älskar honom.

Kan inte vänta tills han kommer ut om 3 månader.

Vill ha hans autograf.

Sicken jävla legend han är.

Min nya gud.
Medlem
Kanske blir så att Joel bröt mot reglerna och blir autonominerad men det ska inte drabba dom övriga i laget.inte deras fel

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in