2021-03-10, 13:17
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Inget hat, bara konstaterande hur dum hon är. Om du flyttat från Karlskoga till Stockholm, borde du väl veta avståndet däremellan, eller?
Vem bryr sig? Hon är antagligen betydligt smartare än vad du är.
2021-03-10, 13:18
Medlem
Loose för team Joel nu, SNÄLLA!!!
Peddot ska ut illa kvickt på Måndag!
Meeeeeen, jag är rädd att risken är sjukt stor att han kommer bli räddad av de andra innan dess, vad tror ni?
2021-03-10, 13:19
Medlem
Kackotopis avatar
Första gången jag ser Emelie Svensson dra på smilbandet (RARE!!): https://www.tv4.se/artikel/5vQce9fyg37PlE0BRn0qAW/emelie-svensson-aer-en-av-deltagarna-i-big-brother jag har inte sett henne le en endaste gång inne i BB-huset.
Senast redigerad av Kackotopi 2021-03-10 kl. 13:19. Anledning: *inte
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith

Gillar dig.

och du vet att jag gillar dig, försvinn inte från denna tråd för du behövs här! Vi delar säkert inte alltid samma åsikter men vi delar samma värderingar, att man får tycka olika och det är helt okej. Medans generationen #kränkt är förlorad.. hahaha
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Håller verkligen inte med, han har inte ett fint ansikte någonstans. Örnnäsa, papperstunna läppar, stalker ögon och när han ler blir han så lik Thomas DiLeva att låten "Vem ska jag tro på" borde spelas i högtalarna varje gång. Det hade varit svårt att separera dom två från varandra om han bara hade haft längre hår.

Luis hade fan finare drag.

Håller med!
2021-03-10, 13:20
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
och du vet att jag gillar dig, försvinn inte från denna tråd för du behövs här! Vi delar säkert inte alltid samma åsikter men vi delar samma värderingar, att man får tycka olika och det är helt okej. Medans generationen #kränkt är förlorad.. hahaha
Aldrig min kära. Och detsamma.
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Loose för team Joel nu, SNÄLLA!!!
Peddot ska ut illa kvickt på Måndag!
Meeeeeen, jag är rädd att risken är sjukt stor att han kommer bli räddad av de andra innan dess, vad tror ni?
Känns som win-win oavsett lag som hänger. Förlorar Joels lag så blir jag gärna av med vem som helst utom Emelie, och förlorar det andra laget så ryker Katti.
Medlem
Citat:
Grattis, du är nog den första flashbackare som tycker att pizzabagaren är snyggast
Det tror jag knappast! Förstå mitt inlägg: tycker ingen i huset når upp till "snygg" Pedram kommer närmst, pga av hans färger och ögon!
2021-03-10, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Inget hat, bara konstaterande hur dum hon är. Om du flyttat från Karlskoga till Stockholm, borde du väl veta avståndet däremellan, eller?

du som är du nu tess har sagt 100 gr denna säsogen att hon flyttat till stockholm från ÖREBRO karlskoga var ju as längesen hon bodde i
Medlem
Nu får de väl sätta igång tävlingen! Jag vill ju ta mig en tupplur efter jag var uppe tidigt för att gå på gymmet. Helt sjukt att de gick och la sig typ 2030 igår och de sov fortfarande när jag kom från gymmet i morse. Hur kan man ligga och sova i 12 timmar?

Kan det här vara den tråååååkigaste veckan ever? Det är så tråkigt att titta på. Visst att de blir gnälliga och risken för att deltagarna spårar är är mycket högre än vanligt. Men det händer ju ingenting! Ingenting!!!
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
emelie verkar sen den senaste veckan tagit över judith plats som nummer 1 alla röstar på i appen det kan säga något faktiskt
Noterat det med! Folk har definitivt ändrat uppfattning som många av oss andra.
Citat:
Luis hade verkligen fina drag. Kan tänka mig att han såg schysst ut yngre. Lägg helst inte pizzabagaren och Luis i samma kontext om det nu inte är nödvändigt
Ansåg att detta var nödvändigt Var dock inte ett dugg ironisk faktiskt, tycker han hade fina drag och baserar det även på den gamla bilden jag sett på honom.
2021-03-10, 13:22
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Idag sätter du dom verkligen i krysset hela tiden, Fru Obehaglig!! 😂
Blir nog så när jag tänkt mig en spännande dag med liven å inget händer, måste få ut min frustration nånstans Flashback är bästa stället.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in