2021-03-10, 08:43
Medlem
Gutis avatar
Att kolla på bblive just nu är som att gå på Skansen för att titta på djur.

Finns typ aldrig djur när jag är där.
2021-03-10, 08:51
Medlem
Det var denna Farmen veckan de, skandal för fan
2021-03-10, 08:53
Medlem
undra vem som väljer vilka som möts i tvekamperna?
2021-03-10, 08:56
Medlem
Hedemora-gänget kommer definitivt få tillgång till ägg om de lyckas med att bygga hönshus. Lär ju bli en hel del gnäll och sura miner, speciellt när det vankas tvekamper. Blir spännande att se om t.ex Nardos lyckas hålla humöret uppe även idag, hon måste ändå varit den som var mest optimistisk igår.
2021-03-10, 08:57
Medlem
Tankeställning angående farmen tema:

Ska det vara som farmen programmet eller som bönder levde förr? Isf:

Utedass utan tak och väggar var ingen grej.
Tobak finns, däremot inte nässpray
En tvagningsstation kanske vore något?
Sova till 9 fanns inte på kartan.
Elspis? Ge dem ett utekök, det vore mer kul! Hålla liv i en eld tror jag inte många klarar 😂

Det var vad jag kommit fram till so far och då tittade jag knappt igår! Någon som har något mer?
2021-03-10, 08:58
Medlem
Blaisens avatar
Jaha, väckning med galande tupp eller? Det här är ett skämt!
2021-03-10, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Hedemora-gänget kommer definitivt få tillgång till ägg om de lyckas med att bygga hönshus. Lär ju bli en hel del gnäll och sura miner, speciellt när det vankas tvekamper. Blir spännande att se om t.ex Nardos lyckas hålla humöret uppe även idag, hon måste ändå varit den som var mest optimistisk igår.

Håller faktiskt med på den punkten! Förvånande nog. Men hon kan väl inte hålla kvar det så länge va?

OT tänk om Luis hade varit kvar, tror vi han hade överlevt veckan?
2021-03-10, 09:00
Medlem
Blaisens avatar
Tittade på klippet när Nardos och Steph letade nålar i höstacken, alltså, jag led med Wincent för han pratade med Nardos som att hon var ett särskolebarn för hon fattade ju ingenting! Vad är grejen? Är hon så jävla dum i huvudet eller spelar hon bara? Lyssna klarar hon uppenbarligen inte av och sen "toppa laget", det var för svårt. Stackars, stackar Wincent.
2021-03-10, 09:03
Medlem
GaffelJannes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Det var för att hon var i princip anledningen till att deras lag förlorade, hon var urusel. Jag kan lova dig att hon hade varit mest negativ om hon hade bytt plats med Emelie eller Pedram, det är så hon fungerar som människa.. 🤮
2021-03-10, 09:05
Medlem
Blaisens avatar
Hahahaha tupp it was!
2021-03-10, 09:07
Medlem
” jag har sovit i 1 timme alltså, de här va hemskt ” hahahah nä du lilla gubben
2021-03-10, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IroniskSarkasm
Håller faktiskt med på den punkten! Förvånande nog. Men hon kan väl inte hålla kvar det så länge va?

OT tänk om Luis hade varit kvar, tror vi han hade överlevt veckan?

Tror det beror lite på hur resterande personer på hennes farm hanterar allt, haha, igår lyckades hon hålla humöret uppe trots ca noll respons från de andra men klart det blir svårare idag om det ser likadant ut. Om hon lyckas med det så får hon en hel del pluspoäng! Tror däremot det kan ta hus i helvete om de fortsätter förlora och det inte är så att de från de olika lagen som möter varandra byter plats beroende på hur utgången ser ut. Blir spännande!
Senast redigerad av cinnamonbon 2021-03-10 kl. 09:12.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in