Jag kan inte kolla hela dagarna längre så jag lider inte lika mkt av att det är händelselöst, snarare tvärtom

kollar på rasten och lyssnar i en hörlur under dagen.
Men jag tycker ändå att det var mkt gnäll på deltagarna och er jävligt tidigt. Kl 11 var alla döende av hunger.
Dom var ju uppe sent och tröck i sig asmycket mat inatt. Äter man som svin och är vakna så blir man hungrig och trött. Vi fick inte ens se nån nightaction.
Jag vill spy på hur dom är kaxiga och vill manipulera BB. "då kommer vi ligga och sova" "jag kommer inte göra ett skit. Bra TV!"
Det beteendet får mig att flippa. Tidigare dagar sitter dom och snackar om deras resa till LA och allt dom ska göra med sitt kändisskap. Det tog typ 8 dagar innan dom började sy sina nya karriärer
Joel är ju så dum i huvudet. Hans laguppställning är ju för fan så jävla dålig!!!
Om adrian skulle få in en ärkefiende (likt tess och emelie) så skulle den jäveln också välja adrian till sitt lag oavsett hur mkt det skulle svida i själen. Hur jävla dum får man vara?!
Jag röstade att dom skulle få käk. Mest för er skull då jag läst ert gnäll hela dagen om hur tråkiga och trötta dom är.men jag vill att dom ska lida lite. Jag skulle rösta annorlunda nu när jag ser att ni också fattar att det innebär drama