2021-03-09, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Emelie kommer explodera närsomhelst

Ja, hon verkar ordentligt irriterad 🤣
2021-03-09, 16:48
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Fan säg inte så. Igår bjöd hon in Angel Face att sova hos henne igen. Som tur var, var Nardos där och såg till att vara vaken och avstyra det hela med att upprepa till AD typ " har du inte ett förhållande redan ". Och sedan såg till att de gick till varsitt sovrum. Nu är jag mycket orolig för de kommande dagarna att Tess lägger till ännu en okänd växel och Angel Face kan falla i luckan. Han leder just nu med 6-0 i diss, men det kan förändras snabbt.

Vi får sätta vår tilltro till Katti.. att hon räddar honom från hennes klor Simon kommer fälla spydiga kommentarer också men ja, jag är också orolig. Detta är ju hennes chans. Både Pedram och Emelie kommer få psykbryt över det här Hoppas att ÄnglaAnsiktet stålsätter sig.
Medlem
ollepolle90s avatar
Få se hur mycket Nardos kommer hosta ikväll pga "höet"
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Men vill vi ha ut henne? Jag vill inte det. Jag älskar att irritera mig på henne. Hon får igång drama med Emelie och Adrian grejen.. och med Pedram. Det är bra att ha någon som eldar på sådant även om hon är fake

nja jag är kluven bättre peddot åker och sen få se hans min när tess knullar i huset
2021-03-09, 16:49
Medlem
wolfiess avatar
vem skrek på emelie?
2021-03-09, 16:49
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wolfies
vem skrek på emelie?
Joel gissar jag nog högt och fint!
2021-03-09, 16:50
Medlem
Mouchinos avatar
Pontus och pedram ligger på Solstolarna. Judith har fattat reglerna iaf
Medlem
ollepolle90s avatar
De borde ta soffan o mattorna o ge Joel kudden han vann och det är allt
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
nja jag är kluven bättre peddot åker och sen få se hans min när tess knullar i huset

Pedram är också kul att ha kvar ett tag till med tanke på triangel-eller rättare sagt kvartettdramat som utspelar sig Bättre att skicka hem de tre jobbigaste. Ponne, Judith och Joel först. Helst i följd. Vore drömmen. Programmet blir lite bättre för varje belastning som sticker.
2021-03-09, 16:51
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Ok nu flippa det för Emelie Grodan detta blir fan episkt
Pedram & Nardos tar detta mycket positivt rakt igenom so far, Får se senare i vecka hur det ser ut..
Joel var håller han på med??
Emelie flippar för.... du vet vad Putte. Sofforna skall inte bäras in från vinnarna. Det är så farmen fungerar. Torpet får inte hämta saker från Farmen. Men nu är det övervägande "nysvenskar" i den gruppen så BB vill inte bli stormade av inlägg om rasism. Sorgligt.
Joel är Joel. Tja du fattar.
Medlem
Raskaoverisens avatar
Så¨satans trött att höra denna lilla besserwisser vid namn Joel
Medlem
Hade svårt för Loui i början, men han växte, varför kunde inte Joel, Judith, Pedram, Ponne eller Tessan åkt ut?? Det gör ont i mitt hjärta, och vad är det med den där jävla Joel, han har tjatat om ett fixat sängplatser sen klockan 12.
Är sååååå riktigt jävla trött på hans utseende ihop med hans vidriga beteende.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in