Igår efter utspelet med FÖRMINSKA INTE MIN RÖV! Så talade alla gott om hur smart Therese är haha, ordagrant och bokstavligt hur smart kvinna hon är och inte enbart ett objekt.
Citat:
Ursprungligen postat av Cents4
Therese är inte bara ett fnask men även jävligt blåst.
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Storhjärnan Therese var det inte det?
Grattis Emelie! Synd att du tillhör fel lag.
Citat:
Ursprungligen postat av Kikkert
Ok, så Tess tror alltså att skostorleken motsvarar samma i cm? Strl 37 = 37 cm. Ja, det är ju sen gammalt det 🙄
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
HAHAAAH smarta tess mes 139cm. Hon kan väl sin egen längd och borde veta att hon själv är längre än 139cm
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Undrar vad Tess tänker när snöret ska vara 2m, Men är kortare än henne själv.
Och folk verkar tycka att hon är smart eftersom hon tänker efter innan hon pratar.
Ja, om man är så där dum så förstår jag att det tar ett tag för hjärnkontoret att koppla rätt
Tess sitter och berättar för Simon om de andra tävlingarna nu, det kan väl inte vara tillåtet? Jag tolkade det som att Tess och Emelie fick prata om deras tävling, inte andra.
Tess sitter och berättar för Simon om de andra tävlingarna nu, det kan väl inte vara tillåtet? Jag tolkade det som att Tess och Emelie fick prata om deras tävling, inte andra.
jo dem frågade ju wincent han sa det var ok att prata om tävlingen
Alltså Emelies strategi är heller inte så bra som hon tror haha.
En linjallängd med ögonmött skulle jag använda max för två mätningar. För henne blev det 6 längder och därtill 20 cm. Tror det var flyt att hon inte hamnade längre bort.
Hon nämnde väl nåldynan? Fick hon och Emelie ens information om de andra tävlingarna där inne? Alltså hur de skulle gå till?