Följer man liven så är hela det sociala experimenten väldigt intressant. Därav att jag kollar iallafall.
Men att bara kolla programmen ger inte särskilt mycket.
Ska Tess ta sågen?!
Man måste isåfall ha mycket fritid. Kan förstå isåfall.
Följer man liven så är hela det sociala experimenten väldigt intressant. Därav att jag kollar iallafall.
Men att bara kolla programmen ger inte särskilt mycket.
Åh fan, det var konstigt. Dom brukar ju alltid ha reserver. Antingen så är det ett underbetyg till castingen/deltagarna eller så var det fruktansvärt lite som ansökte. Nä jag skulle inte söka till detta, jag hade blivit utslängd efter dryga 7 timmar i huset
Åh fan, det var konstigt. Dom brukar ju alltid ha reserver. Antingen så är det ett underbetyg till castingen/deltagarna eller så var det fruktansvärt lite som ansökte. Nä jag skulle inte söka till detta, jag hade blivit utslängd efter dryga 7 timmar i huset
Förhoppningsvis har de släppt idiotidén med att ta in gamla deltagare därav artikeln
Så Therese flyttade nyligen till Stockholm och hyr liten lägenhet för 11.000kr i månaden för att komma framåt i livet.
Och så slutade med att bli pullad i soffan av en turk i klänning under farmenveckan där dusch saknas 👏👏👏👏👏👏👏
Joel är så pantad,har chansen att sätta starka personer i sitt lag men väljer att inte ta en av dem starkaste AD .Han måste fan vara avundsjuk på både Emelie och Nardos som kommit Adrian närma.