2021-03-09, 12:37
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Fan vad frustrerad du är att tjejer i Sverige totalt favoriserar blatte-killar nuförtiden.

Är man svensk så borde man vara det. Det är du som är konstig, eller så har du anledning till att tycka om det.
2021-03-09, 12:37
Medlem
Hoppas inte dem kommer sova bort hela veckan...
2021-03-09, 12:38
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Therese hade kunnat rida Pedram utan täcke och avundsjuka killar härinne hade ändå påstått att han tvingat henne till det.
Känns ju inte schysst mot pizzabagaren när hon under tiden fantiserar om Taylor.
2021-03-09, 12:39
Medlem
SphincterAnis avatar
Nu är det Therese som smeker Pedranova.

Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Känns ju inte schysst mot pizzabagaren när hon under tiden fantiserar om Taylor.

Jag personligen hade inte brytt mig om jag inte haft känslor för tjejen. In, ut, gå vidare.
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Emelie är så jävla söt

Faktiskt, det är synd att hon har den där bekymrade minen mest hela tiden. I klippet med Simon från toaletten igår kväll när hon tittar upp mot kameran... ouff. <3 Hångla upp mig!
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith

Tror inte den bagaren riktigt bryr sig om det faktiskt. I hans värld är sådana detaljer nog oviktiga. Så länge han får kladda!
2021-03-09, 12:40
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Nu är det Therese som smeker Pedranova.
Jepp, nu kommer han bli kär igen, och sen balla ur nästa fest när han märker att Tess placerat honom tryggt och säkert i friendzonen..
2021-03-09, 12:41
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:
Oroa dig inte, finns gott om asiater för dig och vännerna.

Omedvetet lyckas du hjälpa mig i mitt argument. Det här är hela grejen.

1. Invandrarkillar tar våra tjejer.
2. Vi får inte röra deras tjejer.
3. Vi måste söka oss till Asien för att hitta någon.
4. Att DU inte tycker att det är ett problem, är ett enormt stort problem.

Har du ingen gnutta förstålese för problematiken, och varför svenska killar blir arga och frustrerade?
2021-03-09, 12:41
Medlem
Zingo2s avatar
Alla får väl blåskatarr innan veckan är slut.
2021-03-09, 12:42
Bannlyst
Det som stör mig mest på tjejer som Therese är hur dom kan gå från att säga till tittarna att man inte är intresserad och sen ett dygn senare är hans hora.
Har själv upplevt det så många gånger, måste vara väldigt förvirrande att vara tjej.
2021-03-09, 12:42
Medlem
SphincterAnis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam
Omedvetet lyckas du hjälpa mig i mitt argument. Det här är hela grejen.

1. Invandrarkillar tar våra tjejer.
2. Vi får inte röra deras tjejer.
3. Vi måste söka oss till Asien för att hitta någon.
4. Att DU inte tycker att det är ett problem, är ett enormt stort problem.

Har du någon gnutta förstålese för problematiken, och varför svenska killar blir arga och frustrerade?

Njae, handlar snarare om att deras tjejer inte är lika benägna att ta svenskar som killarna är det, oberoende av vad de är tillåtna att göra.

Edit: Men jag förstår frustrationen. Det blir lättare för svenska tjejer att kolla utåt än för grabbarna.
2021-03-09, 12:43
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Det som stör mig mest på tjejer som Therese är hur dom kan gå från att säga till tittarna att man inte är intresserad och sen ett dygn senare är hans hora.
Har själv upplevt det så många gånger, måste vara väldigt förvirrande att vara tjej.

Det tog inte ens ett dygn, bara några timmar efter hennes tal till tittarna så blev hon just hans hora.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in