Tips till produktionen. Gör en arbetsvecka där deltagarna ska tjäna ihop sina pengar varpå man får köpa allt, så som lunch, alkohol mm (lotsas pengar). Deltagare ska få veta att det löner sig och vara ekonomisk.
Andra veckan blir lyxvecka för de som har råd. Deltagarna reser till Thailand med miniatyr flygplan över natten, antigen i businessklass eller ekonomiklass. Deltagarna bor på lyxhotell eller vandrarhem i "Thailand" beroende på deltagarens ekonomi.
Ååååh hahaha JAAA! Vi skulle ha så sjukt kul av att jobba ihop och styra över deltagarna. Vi hade hittat på så kul aktiviteter. Produktionen i år kom på aktiviteten ”soffhäng”.
Vi hade gjort ett bättre jobb. Exempelvis hade vi kunnat ha en aktivitet där alla måste säga vem de stör sig mest på i huset och vips blir det bråk.
Produktionen borde iallafall se till så att deltagarna varje vecka får en sådan där anonym frågestund. Då får vi se lite drama och flera genuina sidor. Det kostar ju ingenting. Det är bara att kopiera från PH och andra program.
Man märker verkligen vilka amatörer som jobbar i produktionen. Ska dom ha såna här teman får dom ju fixa uppdrag annars blir det sånt här slösoffhäng bara. Värre kommer det bli imorgon och i övermorgon när deltagarna inte har någon energi alls.
Det är jag! Och då tittar jag typ 24/7. Min vanliga tur!
Tyvärr gör jag det också. Min arbetskamrat kikar också och vi turas om att titta i olika kameror så vi inte missar något. Han är förbannad för att jag drog in honom i skiten. Han har aldrig sett BB innan
Enligt Mergim på Instagram bigbrothersverige kommer det nya fåglar inflygandes. Det kan ju inte vara Mergim då de inte får tillgång till mobil, dator eftersom han skrev det nyss, eller?
Någon som vet hur det blir med tandborstning om badrummet är stängt? Tänker spontant att vår grabb Simon ändå måste kunna ta hand om sina tänder under veckan (och de övriga deltagarna också, såklart)