2021-03-09, 08:55
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuggeten
Hur tror ni Joel kommer dela in lagen? Med hjärna eller hjärta?
Enda tillgängliga alternativet i det här fallet är ju hjärta.
2021-03-09, 08:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 137MG
Tror ni Tess är intresserad av AD på riktigt eller kan det vara så sjukt att hon fortfarande är så arg på Emelie över det här med ”cheesy qoutes” och pandoras box att hon helt enkelt använder AD som en bricka i ett spel där det går ut på att fucka Emelie? Hon vet att hon är snygg och kan få AD intresserad, i alla fall blickar framför Emelie.

Som idag när de dansade ville hon prompt att Emelie skulle vara med. Therese ålar sig som nån jäkla orm och hade likaväl kunnat dansa framför en stång i underkläder. Hon vet att Emelie inte kan dansa lika ”sexigt” för sist de dansade ihop bad Emelie att Therese skulle lära henne. Minns att hon återberättade detta för någon samtidigt som hon hånskrattade. Hon tog ett snack med Joel ikväll om att han blivit så negativ och arg senaste veckan och ville veta vad det berodde på. Är helt hundra på att hon ville försöka få fram att det är för att han umgås med Emelie och vill försöka vända hennes bästa vän emot henne. Utöver detta så är det ju den här alkis/pensionärs grejen som pågått hela veckan där hon försökt svartmåla Emelie inför gruppen. Hon har även försökt snacka ner Emelie inför AD men då utan att använda namn. Ikväll var hon dock riktigt noga med att poängtera att Emelie ätit upp allt smör och i princip sa till Emelie att hon var äcklig.

Tror hon egentligen vill ha Peddot men vet att han kan hon få när hon vill, och hon kan även passa på att göra honom avundsjuk genom att flörta med AD.

Hon har själv sagt att hon är långsint och bråkat med sin mamma i 8 månader. Men kan hon vara så sjuk att hon ska försöka förgöra den sarkastiska tösen från Ystad? Tror på riktigt hon är en psycho bitch.

Jag tror absolut att du har rätt i allt. Jag har noterat exakt samma saker och det stämmer. Även om Therese vet att hon ser bra ut tror jag att hon känner en konkurrens mot Emelie i utseendet också. Therese ser ut som ett träsktroll osminkad när Emelie är naturligt söt.

Messitessi vill vara ensam på tronen att se bra ut och då trycker hon ner Emelie istället. Typisk äcklig avundsjuka hos en osäker människa
2021-03-09, 08:58
Medlem
Drar de in ciggen ochkaffet kan det nog bli ett jävla gnäll
2021-03-09, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
så vilka tro vi joel väljer till sitt lag?

emelie och narcos borde vara självklara eller drar han en fegis och väljer efter sovrummen?

Tänkte precis ställa samma fråga då jag läst ikapp tråden nu.
Hmm.
Joel, Emelie, Adrian, nardos, judith
Steph, katti, Pedram, Tess, Simon

Om han vill ha sina närmaste i samma lag
2021-03-09, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Enda tillgängliga alternativet i det här fallet är ju hjärta.

Iofs sant
2021-03-09, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IroniskSarkasm
Hmm.

Tanja?
2021-03-09, 09:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Jag tror absolut att du har rätt i allt. Jag har noterat exakt samma saker och det stämmer. Även om Therese vet att hon ser bra ut tror jag att hon känner en konkurrens mot Emelie i utseendet också. Therese ser ut som ett träsktroll osminkad när Emelie är naturligt söt.

Messitessi vill vara ensam på tronen att se bra ut och då trycker hon ner Emelie istället. Typisk äcklig avundsjuka hos en osäker människa
MessyTessy är en komplicerad person.Tror du hon har riktiga tjejkompisar hemma inte ytliga bekanta utan vänner som hon har haft i flera år.
2021-03-09, 09:02
Medlem
hoppas big brother drar in på

. cigg&kaffe
. pool + nugge avstängd
. ingen dusch under veckan endast toa (eller utedass på gården)
. sovrummen stängda
. så lite mat som möjligt (tävlingar kan ge chans till mer käk)
2021-03-09, 09:03
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10

Har du sett Therese utan 3 lager smink?Jag har Emelie ser ju faktiskt betydligt bättre ut i ansiktet.Tess har finare kurvor men hennes personlighet är hemsk
2021-03-09, 09:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IroniskSarkasm
Hmm.

ponne tanja ???
2021-03-09, 09:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
hoppas big brother drar in på

. cigg&kaffe
. pool + nugge avstängd
. ingen dusch under veckan endast toa (eller utedass på gården)
. sovrummen stängda
. så lite mat som möjligt (tävlingar kan ge chans till mer käk)
och inget smink och hudvård
2021-03-09, 09:06
Medlem
Såhär vill jag ha det:

Joel, Tanja, Simon, Nardos, AD, Emelie

Katti, Tess, Peddi, Steffi, Judith, Ponne

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in