Citat:
Ursprungligen postat av
ratioa
Bombgruppen har inte varit på plats och kroppen var i ett stycke. Att det skulle vara logiskt att begå självmord medelst sprängning för att man jobbar inom det militära är så korkat sagt att jag undrar om du verkligen klarar den artonårsgräns som finns på detta forum?
Logiskt tillvägagångssätt oavsett vad du tycker.
Få yrkesgrupper har har så god tillgång till sprängämnen. Och allt är med förutsättning ATT han ville/tog självmord.
Detta va ett svar till varför folk talar om sprängning inte att det 100% vad så det gick till.
Du har missat att delar va utspridda . Kanske har svårt att läsa ? Men ja det är fortfarande en spekulation, vi kan utgå från olycka men polisen som antagligen vet/anar ger ingen information.