2021-03-09, 04:45
Avslutad
Tycker att han är en hjälte.
För Frihet och Sanning!

https://nyadagbladet.se/inrikes/vi-lyckades-med-det-som-var-var-plan/
Citera
2021-03-09, 05:15
Bannlyst
Ännu en svensk dissident. Han verkar vara intelligent. KTHare och allt.
Citera
2021-03-09, 05:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kirunapojken
https://expo.se/2021/03/flera-h%C3%B6gerextremister-bland-de-protesterande

EXPO gör det bra som vanligt bra att exponera klientelet.

Så EXPO, svenska Stasi, som är "mot rasismen", är alltså inblandat så fort det protesteras mot den svenska regimen överhuvudtaget.

Ja jag förvånas inte. Expo är underrättelsetjänst riktad mot folket och ett stöd åt Sveriges politiska makthavare, samt de krafter som står i kulisserna och kan muta politikerna.

Expo. Patrask.
Citera
2021-03-09, 05:29
Medlem
Nog måste det väl ändå finnas någon lagparagraf som ger polisen möjlighet att spärra in en sådan virrpanna som denne man.

Bara för att man studerat vid KTH så är man inte garanterat begåvad ens av normalgraden. Att denne man saknar förmåga att ta till sig relevant information och behandla den på ett normalbegåvat sätt råder det ingen tvekan om.
Citera
2021-03-09, 06:59
Medlem
Mr1931s avatar
Tycker han verkar rimlig.
Låt honom hållas. Oavsett så är han mer sympatisk än någon av de politiska företrädarna som idag regerar Sverige.

Tänk om han har rätt, dessutom.

Sanningen ligger alltid nånstans mittemellan.
Citera
2021-03-09, 07:04
Medlem
SvenBergmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bdonk
Han går fri och straffet han fick för att han ordnade den olagliga demonstrationen var 20 000 kronor i böter. En alldeles för låg summa för det tycker jag. Gånger tio hade varit en mer rimlig straffsumma, alltså runt 200 000 kronor i böter. Han har många som backar upp honom ekonomiskt och han planerar också ytterligare en knäppskalle-demonstration 20 mars.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/Gawn3V/trots-kritiken--ny-demonstration-planeras-20-mars

Man tycker att polisen skulle kunna använda någon annan del i lagboken, jag vet dock inte vilken. I praktiken så framkallar han fara för andra, potentiellt dödlig fara.

Om man drar en liknelse om en HIV positiv person har oskyddat sex utan att tala om det och bara fortsätter med det, skulle inte polisen kunna låsa in en sån person?

Är det inte liknande här?
Citera
2021-03-09, 07:05
Medlem
SvenBergmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mertillen

Har han tagit examen?
Citera
2021-03-09, 07:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SvenBergman
Har han tagit examen?

Jag antar att han fortfarande är student så nej.
Citera
2021-03-09, 08:12
Medlem
magpests avatar
Citat:

Han är nog inte mer än normalbegåvad. Troligen lätt debil. Alla människor som gnölar om frihet är undermänniskor. En tragisk människa som internaliserat liberalismen och en del i det förfall vi sett sedan upplysningen. Bara namnet "Frihet och Sanning" ger associationer till vänstersnusk - liberté, raison, égalité. Ett jävla drägg.
Citera
2021-03-09, 08:13
Medlem
SvenBergmans avatar
Citat:
Jag antar att han fortfarande är student så nej.

Det ante mig. Jag vet inte hur länge man kan mjölka CSN nuförtiden men jag antar att det är målet.
Citera
2021-03-09, 08:26
Medlem
Ringhals3s avatar
Nu vet hela Sverige viken denna stolle är! Hur kommer detta påverka hans kommande karriärmöjligheter?
Är hans parallella universum så stort att det räcker för att han ska kunna försörja sig inom "familjen" så att säga?
Citera
2021-03-09, 08:27
Medlem
Ratads avatar
Om jag var Vladimir Putin eller Xi Jinping skulle jag nog dra mig för att använda diagnos-Filip som nyttig idiot. Narcissister ska man inte ha att göra med. Punkt! Det kommer slå tillbaka mot en själv.

Ni ska få se. Snart kommer det komma rapporter om utfrysning, mobbning, förskingrade pengar, sektmentalitet och annat från Filips får. Det är inget personligt påhopp - det är en naturlag. Narcissister och sociopater ser alla andra som leksaker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in