2021-03-09, 01:18
Medlem
aina08s avatar
Tycker de är lite märkligt med fyllan deltagarna får i huset. Ingen sluddrar, ingen vinglar, ingen mår dåligt. Men f*n va fulla dom är varje gång.
Känns som när ett par 14 åringar fått dela på en halv mellanöl av typ brorsan och sen möter upp sina kompisar utanför fritidsgården.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Jag har nog aldrig sett en mer fjompig kille än Adrian. Så sjukt feg och avstängd. Spelar han på något konstigt sätt eller vad sysslar han med?
Jo, när Kalle Anka skall uppvakta Kajsa Anka.
Medlem
DannySausages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Ja, Samma här.

Han tror själv han är så jävla skön.

Angående han och Tanjas låt så hade han säkert bara tanken att den låten kommer spelas upp på festerna framöver, så som det blev med Samis påhittade låt förra året. Han har beräknat allt den där.

Hoppas verkligen han sitter löst nästa måndag så vi kan skicka honom. Han kommer vara helt oförstående.
"Va?? Jag gjorde ju allt rätt? Jag skulle ju vinna hela skiten och bli realitykändis. Jag har ju haft helknasiga kläder och sett till att synas i kameran varje gång det händer nåt som kommer komma med i avsnitten. Jag har ju varit helt cRaZy BaNaNaS och skrikit högst, dansat tokigast och gjort låtar som ni kunde spela BB? Jag har ju gjort mitt bästa för att bli omtyckt av alla. Jag har ju kramat alla och alltid sagt "välförtjänt" när nån fått immunitet eller klarat sig kvar. Jag såg ju allt från förra säsongen och har ju gjort precis enligt planen. Hur kunde jag åka jag är ju en helskön typ"
2021-03-09, 01:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Jag har nog aldrig sett en mer fjompig kille än Adrian. Så sjukt feg och avstängd. Spelar han på något konstigt sätt eller vad sysslar han med?
Känns som han intervjuar de övriga deltagarna. Har aldrig hört honom dra ett skämt eller prata allmänt, utan det är bara fråga på fråga. Han verkar vara en reko snubbe i övrigt, men socialt handikappad?
2021-03-09, 01:19
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Sebastian Dawkins - Enskilda samtal
Man har aldrig skrattat så mycket
Heeej!!!Mitt namn e Tuuuuooollllla
https://www.youtube.com/watch?v=Bi7kQOPQWiI
- Hej Tuollllla
- Bättre kan ni
- Heeeeeej Tuuuuooollllla

2021-03-09, 01:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Simon som aldrig sover innan 04 ska sova tidigt igen.

Han är ju typ 90 procent av energin i det där huset. Inte konstigt att grabben blir trött!
Medlem
xrlpyts avatar
King Luis..! <3
Medlem
HatarIslams avatar
Vad i helvete håller lill-Tishko på med? Han måste ju vara psykiskt sjuk på riktigt.
2021-03-09, 01:21
Medlem
Dessa glupska idioter äter ju upp allt dom får så fort dom kan och sen gnäller att dom inte har mat.
GE DOM ROBINSON VECKAN!!!
Medlem
SphincterAnis avatar
Haha Emelies blickar efter Therese och Adrian. Stackarn.
Medlem
StoriaiLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Förra året var ju vissa deltagare diagnostiserade och åt medicin. Men det kan mycket väl vara ett påhitt från Simon att han skulle ha det. Enligt vad jag har läst här har han en tendens att hitta på saker.

Han får dock medicin av bikten så är mycket möjligt att han har någon diagnos.
Medlem
neeejjjj emelie blir inte ledsen nu baby

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in