2021-03-09, 00:29
Medlem
Nej Emelie, nej.... Prata inte om detta med Peddot Helt fel person... Hon förstör för sig själv nu
2021-03-09, 00:30
Medlem
Att bli tillsammans med Emelie är nog svårare än att komma in på läkarlinjen med alla dessa ”tester”
2021-03-09, 00:31
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Förminska nu inte getens röv hörni! 😉🤣

Nejdå, men med Peddo blir det inget snack om förminskning
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Slutar ni inte med rasistiska ord och annat så kommer jag försöka stänga ner detta forum. Lägg av nu är trött på detta som skrivs
Är det nån som sagt NEGERboll?
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Håller verkligen med! För att vara så intelligent som hon ständigt proklamerar har hon stora svårigheter att formulera sig ordentligt. Ibland är det lika tålamodsprövande att lyssna på henne som att lyssna på någon som stammar.

Jag stör mig även på att hon kraxar när hon pratar.
Ett enkelt gammalt knep för att framstå mer intelligent än vad man är. Pratar abstrakt så människor inte riktigt förstår vad man vill ha sagt men vågar inte fråga själva vad personen egentligen menar av rädsla för att själva verka dumma....

Som att sminka en gris. Kortfattat.
Medlem
YAAAS Ystad är på G ikväll! Pratar med Pedram (AKA ÄnglaAnsiktets närmsta kompis i huset) om vad för sorts kille hon är intresserad av och vad killen ska göra för att hon ska bli kär osv. Vi tittare fattar att han mernar officern hoppas pedram också fattar det och tar vidare informationen till honom! Kom igen nu wingmana så får du mer av tess också!! win win
2021-03-09, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith

Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Att bli tillsammans med Emelie är nog svårare än att komma in på läkarlinjen med alla dessa ”tester”

Hahahahaha detta var dagens sanning
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith

Kolla nu Prinsen av Persien Pedram är rådgivare åt Emelie om kärlek & relationer, Man undrar hur mycket han kan och allt handlar om AD....
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Du lyckas hitta allahanda fel bara för du har hon som hatobjekt i huset, Allt handlar om att Loui fick lämna huset och stämningen är inte på topp.....
absolut inte hon började lipa om en lapdance och gjorde värsta grejen av det, festen innan det så var hon borta/däckad vetefan sen kom från ingenstans när alla festade och började gnälla i flera timmar om att de andra körde flaskan. bruden sprider sån negativ energi varenda gång

börjar seriöst undra om det är för ingen kille raggar på henne eller något
Medlem
SphincterAnis avatar
Emelie tårögd i den här diskussionen med Pedram...
Hon kom verkligen till fel program.
2021-03-09, 00:33
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1MohamedAmir
kom dit,ta med aina,congratulations och nån mer.

har vart nykter länge nog ,ska släppa lös monstret.kan va bra med en ainasis.

undrar om du märker av kakmonstert när vi anländer åter .''

sailing on the 7seas. WWG1WGA

Min käre vän. Min sanna teutoniska krigare. Jag tar med alla dom plus Piggy, om det är okay, annars blir det bråk. Låt oss hissa alla segel kapten.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in