2021-03-09, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
vilken jävla äcklig slisk han blir på fyllan peddo

Det är han ju jämt 🤮
Medlem
Ni är många som säger att therese är en slampa hur hon dansar, visst fan var de länge sen klubben var öppen.... eller är ni 14 år gamla, hon dansar exakt likadant varenda brud gör ute på nattklubben, grinda mot nått och gå upp o ner och ta själv upp o ner, puta me röven.....

Shit vad är det för fel på er?!
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Alla deltagare är väll i sovrum 2? Varför filmar dem som sitter och hoppar vid köket
Varför sitter vissa i sovrummen?
(Började just titta)
Medlem
Mouchinos avatar
Thess måste ju ha hållt på med exotic dancing eller något liknande. Inget nytt för henne iaf
Medlem
Var är Adrian nånstans? Sitter han med i sovrummet?
Tror han får det lite jobbigt nu när personen som åkte ut, åkte ut (undviker spoil;P)
2021-03-09, 00:03
Medlem
Adrian är lika intressant som mitt överblivna målarfärg som jag ställde i källaren.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Patetiskt att Nardos ballar ur för att Simon ger en (random fylle)komplimang till Tessans rumpa och tycker att det är att objektifiera kvinnor, samtidigt som hon har tjatat om i snart en månad om att hon bara vill ha långa, snygga, vältränade killar med ambitioner .............

Är ju en irritation mot Therese som byggts upp de senaste dagarna. Triggades igång till max av Simons kommentarer.
Medlem
Nu springer Judith runt soffan o skriker att ADHDn är hård...
Medlem
Okej darlings! Jag måste lägga mig så frågar om en recap imorgon. Försök att inte hata så mycket på varandra så att man har 100 sidor att läsa ikapp med strunt är ni snälla för det är fan jobbigt (done it a few times already) 😂😘
Medlem
StoriaiLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Patetiskt att Nardos ballar ur för att Simon ger en (random fylle)komplimang till Tessans rumpa och tycker att det är att objektifiera kvinnor, samtidigt som hon har tjatat om i snart en månad om att hon bara vill ha långa, snygga, vältränade killar med ambitioner .............

Dessutom att han la kommentaren efter en lapdance!
Som Ponne sa, vore knepigt att säga "vad smart du är" efter en lapdance.

Tess tog inte illa vid sig, hon blev glad och tyckte komplimangen var helt okej. Det är liksom inget mer att tjafsa om. Förstår vad Nardos vill lyfta fram, men att använda Simons kommentar till Tess som exempel blir fel då det tas ur sin kontext.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Så varför är du inte i huset raring?

Jag hade varit en ny Roddan kan jag lova dig, men är för gammal nu, har jobbat som dansare och knullat mycket i mina dagar, hade blivit utkastad redan första veckan ✌️
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Judith är så vidrig. Har inga ord. Jo vidrig. Men gud så pinsam hon är.

Hon har hybris eller vad är hennes problem. Åh herregud detta är sååå svårt att kolla på

Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
vilken jävla äcklig slisk han blir på fyllan peddo
Har svårt att rangordna om Ayatollah Peddofilia eller våldtäktslebben är värst?
Så jävla jämt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in