Citat:
Ursprungligen postat av
HeligModer
Ja, alltså jag tröttnade efter en vecka och förra veckan började jag på ett nytt, väldigt tidskrävande jobb. Har ingen lust att hänga med TråkTess och SurEmelie när jag är ledig liksom, föschtåruvajamenar.
Har absolut märkt att Pontus alltid ska vara i bakgrunden av saker (typ som när Therese körde sin lapdance i lördags och han stod och "spelade" på den uppblåsbara gitarren bakom eller krälade på golvet när Judith "slickade" Therese), men har inte märkt av några asgarvsattacker åt honom och har så svårt att förstå att man kan tycka att han är SÅ rolig. Han försöker för mycket, det är liksom inte genuint. Jag har helt enkelt för bra och kvalitativ humor för att tycka att han är rolig.
Ja, inte för att jag känner dig på något sätt, men jag är nästan säker på att du hade dragits med i flera av hans skämt där han spinner vidare och vidare, Simon säger något på samma tema och så vrider Pontus upp det 300% till.

Och Tessans humor klickar jäkligt bra med Pontus, hon fattar ironi och sarkasm och självförakt, basically elak humor (vilket är det roligaste som finns), och det är mycket därför jag ändå gillar henne.