2021-03-08, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Nope...Peddot ska ryka nästa vecka 😁

Hellre titta på en Tishko framför en glädjeflicka!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Ystad kramar Taylor. Hans hand var vindsnabb tillbaka
Och VIPS kom det kockblockers igen. Nu är Emelie omringad av alla tjejerna i huset inklusive therese. och Taylor sitter ensam och ser vilsen ut. såg dock att han klappade Ystads hand bakom Kattis rygg (bokstavligt talat)
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crusade
Han känns som asexuell.
Nej det tror jag inte...blyg och reserverad kan jag hålla med om.Men alla behöver inte berätta varenda detalj angående deras sexliv
Medlem
Vittvinochkokains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Vilken fest???
Dem står som heliga ljus runt köksbänken och inte gör ett smack så du missar inget!
Det är ju BB-fest, man har vant sig.
Ingen vill se och höra Nardos i bebisklänning snacka om samma sak om och om igen.
Medlem
Killthepoors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Peddo, tror jag.

Ah, som känns minst relevant.
2021-03-08, 23:02
Medlem
ZlantanIbrahomovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vittvinochkokain
Fest i huset men DC följer Nardos och Simons tråkiga samtal. Ingen bryr sig om deras onaturliga relation, INGEN. Jättekul att de kommer överens, filma festen nu, TACKKKKKK
Har Simons FOMO smittat av sig?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Okej, det kan vara där det ligger då. Jag slår på liven när jag vaknar, kanske snoozar lite, har den på nästan hela dagen.. patetiskt kanske, men jag bryr mig inte. Pontus är en kalkylerande råtta, ser alltid till att spexa till det och vara närvarande när han känner av att "shit, det här kommer med i avsnittet!", MEN:

Det finns många stunder, nästan varje dag, när han spinner loss med skämt efter skämt på sjuka teman, och både Tess och Steffi vrider sig av skratt.
Ja, alltså jag tröttnade efter en vecka och förra veckan började jag på ett nytt, väldigt tidskrävande jobb. Har ingen lust att hänga med TråkTess och SurEmelie när jag är ledig liksom, föschtåruvajamenar.

Har absolut märkt att Pontus alltid ska vara i bakgrunden av saker (typ som när Therese körde sin lapdance i lördags och han stod och "spelade" på den uppblåsbara gitarren bakom eller krälade på golvet när Judith "slickade" Therese), men har inte märkt av några asgarvsattacker åt honom och har så svårt att förstå att man kan tycka att han är SÅ rolig. Han försöker för mycket, det är liksom inte genuint. Jag har helt enkelt för bra och kvalitativ humor för att tycka att han är rolig.
Medlem
FarbrorFranks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Nope...Peddot ska ryka nästa vecka 😁
Ja, ja, ja. Maken till vederjävla äcklig typ var det länge man såg i något annat än Efterlyst.
Medlem
FarbrorFranks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smirnoffbice
Nej nej, alltså det är en meme
Ok, jag litar på dig den här gången. 👍🏻
2021-03-08, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Naturligtvis. Detta är ju dels bra för båda personligt men också för tittarna

Oh ja!
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
ÄNTLIGEN kramades ÄnglaAnsiktet och Emelie, EN LÅÅNG STUND!!! Tills Steph kom för att kockblocka
Nuuuuu äääääääääääntligen kunde Emelie släppa garde liiiiite.
Som Grodan har väntat. Nu skall vi se vad godis bh'n gör
Medlem
Ridnes avatar
Men va.. Nu bölar jag igen över Simon och Nardos snack. Tycker de är så fina

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här