Citat:
Ursprungligen postat av
dirtybjorn
Stämmer tyvärr inte. Han har själv klättrat med där och sprängt sig själv. Jag har vattentäta källor på det samt en del andra detaljer som hittills aldrig nämnts i media. Såklart upp till var o en att tro eller misstro.
Ja lever man i en värld som säger "allt som står på internet är sant" likt dig själv funkar ju denna argumentation jävligt bra. För oss andra är du bara en anonym person som skriver något som inte kan bekräftas. Så fundera utifrån ditt eget perspektiv, hade du tagit det som automatiskt sant för att en anonym person säger något du inte kan bekräfta eller hade du insett att detta behöver inte stämma?
Citat:
Ursprungligen postat av
dirtybjorn
Det här är verkligen så tydligt det kan bli.
Han mådde piss, lämnade telefonen hemma (självklart för att inte pejlas till området), kröp ner på ett ställe där han trodde att ingen skulle hitta honom och där sprängde han sig själv. Bombgruppen var där för att försäkra sig om att inget mer skulle sprängas när de skulle ta fram honom. Han ville inte bli hittad.
Är det för att det inte passar in i din historia som du inte nämner att han dokumenterat platsen på sin dator? Förklara gärna hur det passar in att han inte ville pejlas till området?
Citat:
Ursprungligen postat av
Znholo08
Jag har fått bekräftat från pålitliga källor att det rör sig om ett genomtänkt och planerat självmord. Han sprängde sig själv i luften. Extremt tragiskt. Må han vila i frid. Alla tankar till hans familj, vänner och arbetskollegor.
aaajaj aj där trillade min bekräftelse in. Pålitligare källor än era och det visade sig att ni hade fel, synd.. Bättre lycka nästa gång