2021-03-08, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Jahaja

Ska man stålsätta sig för att återse Mergim, Världsvana Vicky o nu förlovade Jullan igen?

Hade Jullan varit singel hade jag sett fram emot hennes förmoda återentre i huset, men nu är man så jävla osugen på alla tre
Är detta bekräftat eller fortfarande ett rykte från Instagram?
2021-03-08, 19:29
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Är detta bekräftat eller fortfarande ett rykte från Instagram?

Rykte, men oavsett väntar jag med icke-spänning
2021-03-08, 19:31
Medlem
Citat:
Jag väntar icke-spänt med dig
2021-03-08, 19:31
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Nardos har vuxit på mig när jag kollat mer så henne skulle jag rädda över rätt många faktiskt. Trodde jag inte de första veckorna.
Jag tänkte först att någon annan säkert skulle kunna visa sig vara roligare, men inser att hon blir min nummer 2. Men jag har alltid gillat henne! Och när man jämför med skitutbudet BB visar upp blev det så enkelt. 😂 Jag tycker seriöst bara att Simon, Nardos och Tanja är roliga att titta på. Resten är så jävla tråkiga. De ovan nämnda är de enda genuina. Helt egna karaktärer.
2021-03-08, 19:34
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Det får fan inte vara sant. Hah, inser varför vi i så fall inte fick rösta om det: Om de hade haft en omröstning om vem från förra året som skulle in igen så hade säkert Sami vunnit och sedan vunnit BB en gång till! 🤣
2021-03-08, 19:34
Medlem
Lissabonfires avatar
HP som dom snackar om, är det Paradise Hotel?
2021-03-08, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lissabonfire
Ibland. Ibland betyder det hångelparty.
Bannlyst
Hade folk fått rösta ut så tror jag Therese hade fått åka hem, men nu ska man ju rösta kvar.
Simon och Nardos är säkra, har inte sett nån kommentar på varken Facebook eller Instagram att nån tänker rösta kvar Luis , även om ingen ogillar honom.
Medlem
Det är intressant att en favorit och en hatad bytt positioner.

Nardos verkar ha gått från botten upp till någonstans i toppen, och Judith har gått från absoluta toppen ner till botten.

Dokusåpa när den är som bäst. Den veckan som Nardos växte som mest så sjönk Judith som mest. Jag minns att människor störde sig på att man hörde Nardos skrik och skratt överallt men nu är den person vars skrik och skratt hörs överallt Judith. Kanske värt att tänka på det om någon tänker söka ett år, gapa och skratta inte.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lissabonfire

antingen det eller hångelparty
2021-03-08, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Vi får se, jag tänker att hon som sista sak i sändningen kommer säga något i stil med att ”ta hand om varandra därinne nu, och tänk på att respektera gränser, ha en jättebra vecka nu”

Ja, absolut! Lite kryptiskt sådär, hehe.
2021-03-08, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Det är intressant att en favorit och en hatad bytt positioner.

Nardos verkar ha gått från botten upp till någonstans i toppen, och Judith har gått från absoluta toppen ner till botten.

Dokusåpa när den är som bäst. Den veckan som Nardos växte som mest så sjönk Judith som mest. Jag minns att människor störde sig på att man hörde Nardos skrik och skratt överallt men nu är den person vars skrik och skratt hörs överallt Judith. Kanske värt att tänka på det om någon tänker söka ett år, gapa och skratta inte.

Haha! Spot on.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in