2021-03-08, 17:29
Medlem
madchances avatar
Citat:
Ursprungligen postat av severustheemperor
Nu börjar man ge sig på Ivermectin..........

News Roundup | Ivermectin, Columbian Study, and the FDA: Cautions Against Use For Covid-19
https://www.youtube.com/watch?v=pDNudfR9Iuk
Man kan sannerligen lära sig mycket om hur världen fungerar när det blir kris.
Citera
2021-03-08, 17:33
Medlem
Kaptenstjärts avatar
Kommer det några siffror för El Stockholmo idag?
Citera
2021-03-08, 17:34
Avstängd
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jettz
Nu skrivs det mycket här i tråden om barn och om de ska vaccineras eller inte, och jag börjar direkt undra om barnfamiljer kommer kunna åka utomlands på semester om barnen inte är vaccinerade?

Skrattretande att så många tror att de kommer att kunna resa utan att ha vaccinationsintyg. Ingen chans att ex. Thailand kommer släppa in tjuriga svenskar utan vaccinationsintyg.
Citera
2021-03-08, 17:42
Medlem
Surtrutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av severustheemperor
Är läkarkåren i England generellt psykopater?! Testa covid vaccin på barn.
När så gott som inga friska barn dött av Covid-19.

Vidriga jävla medicinbolag och politiker som tillåter det att ske...............
Det kan ju vara så att barnfamiljer vill kunna resa utomlands och då är det ju bra om även barnen får komma in i landet man reser till.

På så vis är det ju bra att man testar medicinen på de som vill låta sina barn testa den.

Vi människor är ju olika och det är det som gjort oss framgångsrika.
Vissa vågar pröva nya saker medan andra låter bli att pröva nya saker.
Senast redigerad av Surtruten 2021-03-08 kl. 17:44.
Citera
2021-03-08, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Skrattretande att så många tror att de kommer att kunna resa utan att ha vaccinationsintyg. Ingen chans att ex. Thailand kommer släppa in tjuriga svenskar utan vaccinationsintyg.

Då får man naturligtvis åka någon annanstans.

Medan dekadenseliten åker runt med sina vaccinationspass och sprider vidare samma jävla idioti som innan pandemin. Sen när nästa pandemi, som de själva skapat, kommer så sitter de återigen och darrar och hytter med näven om att alla minsann måste ta ansvar så de får åka till Thailand igen.
Citera
2021-03-08, 17:50
Medlem
Surtrutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qwerty-66
Remdesivir har väl mer biverkningar o mindre effekt....

Men såklart viktigast att säkerställa läkemedelsbolagens vinst i första hand o allmänhetens behov av effektiva billiga mediciner i andra hand.
Det konstiga är att för några månader sedan var Remdesivir ett nästan heligt läkemedel mot covid och nu är det inte längre bra.

Det är bra att man gör en vetenskaplig studie på Ivermectin med många deltagare.
Citera
2021-03-08, 17:54
Medlem
madchances avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaptenstjärt
Kommer det några siffror för El Stockholmo idag?

Brukar komma cirka kl 19
Citera
2021-03-08, 17:56
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaptenstjärt
Det kommer såklart finnas regioner som får en större uppgång. Men för regionerna Västra Götaland, Malmö och Stockholm så tror jag den stora puckeln är passerad. Redan förra veckan hade uppgången i Stockholm mattats av.

Ska bli spännande att se vad som händer de nästkommande veckorna.
Det är såklart bra om det blir så, men de lär i så fall få belasta mer drabbade regioner med mindre kapacitet. Jönköping har ju redan skickat.
Citera
2021-03-08, 18:02
Avstängd
Citat:
Nu skrivs det mycket här i tråden om barn och om de ska vaccineras eller inte, och jag börjar direkt undra om barnfamiljer kommer kunna åka utomlands på semester om barnen inte är vaccinerade?

Bra fråga! Jag kan tänka mig att fler barn blir vaccinerade om det krävs att även barn ska uppvisa covidpass vid utlandsresa. Vet dock inte vad som gäller för barn och resor i nuläget.
Citera
2021-03-08, 18:03
Medlem
madchances avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil.Enstoring
Om detta är vart du hämtar din information, så förstår jag din inlägg lite bättre.

En filur på youtube.. allvarligt talat..

Ta nu en shot kolloidalt silver eller något annat mirakelmedel.
Det hjälper säkert nerverna också... verkar ju funka mot allt.

Det finns bra information på Youtube. Kan rekommendera den här:

https://www.youtube.com/watch?v=vYF8bnmdQfY&ab_channel=Dr.JohnCampbell
Citera
2021-03-08, 18:04
Medlem
madchances avatar
Citat:
Det kommer förmodligen räcka med att de har testat sig och förmodligen bara stora barn.
Citera
2021-03-08, 18:05
Medlem
severustheemperors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Surtruten
Det kan ju vara så att barnfamiljer vill kunna resa utomlands och då är det ju bra om även barnen får komma in i landet man reser till.

På så vis är det ju bra att man testar medicinen på de som vill låta sina barn testa den.

Vi människor är ju olika och det är det som gjort oss framgångsrika.
Vissa vågar pröva nya saker medan andra låter bli att pröva nya saker.

Då förstår jag. Semester före sitt barns hälsa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in