2021-03-08, 16:03
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Det hade varit ganska kul om många bara flippade ut totalt och någon bara rev stället.
Just nu ligger Peddo närmast en härdsmälta. En enda liten gnista kan bränna ner kåken.
Men det kan snabbt förändras. Joel har också tendenser att flippa ur helt.
Nardos är bara stor i gapet när hon flippar så det är inte speciellt aktuellt.
Simon kan nog kanske ha en sida som kan flippa.

Det är ju 11 veckor kvar så stalltipset kan se helt annorlunda ut om typ ett par veckor.
Vi får förlita oss till Peddo då att han tok flippar och går bärsärkagång i huset, men som sagt så tur har vi väl inte Grodan!
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Med tanke på hur det vinklas i avsnitten så kommer inte Simon ha en chans att vinna miljonen. Det är uppenbart att TV4 vill ha Judith, Joel eller Peddot som vinnare denna säsong. Jag kommer rösta på Simon i alla röstningar men också Tanja så att vi saboterar så att inte TV4 får sin persiska våldtäktsman eller bögarna som vinnare av årets BB. Jag hoppas ni gör detsamma för jag tror bara Simon eller Tanja kan ta dem i en måndagsfinal men nu vet jag inte med tanke på hur fult de väljer att klippa i avsnitten. De kanske också skiter i hur vi röstar så jag vet faktiskt inte hur långt TV4 kan gå för att de ska få vinna.
Är ju förjävligt hur Tv4 håller på nuförtiden, dom ska ju bara sända skiten opartisk och låta OSS avgöra.

Men nä, precis som i fjol har dom jävlarna sina tydliga favoriter som dom favoriserar i avsnitten.
I år har dom ju tom gått ännu längre och använder den där vidriga aset Duckman i studion för att styra opinionen åt det håll Tv4 tycker!??

HELT jävla otroligt sinnessjukt!

Och det är ju väldigt tydligt att Tv4 har bestämt sig för att i år SKA en blatte eller en bög vinna!
Medlem
2 lysande stjärnor! Superbra låt 🥰🤣🤣🤣🤣
2021-03-08, 16:04
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Vi har samma stalltips om det inte glider in en hejdundrande deltagare som tar mig med storm

Skönt. Men låt oss verkligen hoppas på en äkta alphahanne som ligger med allt som kommer i vägen Stökar som fan och tar Simon i öldrickande.
2021-03-08, 16:04
Medlem
Citat:
Mitt stalltips är:
Nardos
Simon
AD
Tanja.

Tyvärr så är nog Tanja överlägsen då det inte är lika många som röstar i år som förra året.

Yep, jag tror definitivt på Tanja. Alla andra är polariserande, men Tanja får i stort sett enbart kärlek. Om en av de andra på din lista åker ut lär deras röster gå till Tanja. Dessutom har hon med sig ett stort stöd från tidigare (jag började kolla när jag såg att hon var med). Med det sagt hoppas jag på Simon, men jag tror att det kommer bli svårt för honom.
2021-03-08, 16:05
Medlem
vad håller tess å med i sovrummet måste BUS en torka eller?
2021-03-08, 16:07
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Vi får förlita oss till Peddo då att han tok flippar och går bärsärkagång i huset, men som sagt så tur har vi väl inte Grodan!

Putte, nästa gång Peddo sitter löst och när det blir lördag och han sitter löst är jag beredd att betta att saker kommer hända. Förhoppningsvis är inte Katti i närheten och får hela skiten över sig.
2021-03-08, 16:07
Medlem
StoriaiLs avatar
BB, in med penna och papper för den här låten nu så dom får med alla detaljer.
2021-03-08, 16:08
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Putte, nästa gång Peddo sitter löst och när det blir lördag och han sitter löst är jag beredd att betta att saker kommer hända. Förhoppningsvis är inte Katti i närheten och får hela skiten över sig.
Jo då det kan jag också hålla med om!
Pedram och hänga löst det fungerar inte mentalt för han, Då tiltar det rejält och han får inte rezpekt och allt annat svammel Grodan...
2021-03-08, 16:09
Medlem
Nu har Tess tagit av sig överdelen i sovrummet
2021-03-08, 16:10
Medlem
PyjamasXLs avatar
Tanja har ju swag
2021-03-08, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Nu har Tess tagit av sig överdelen i sovrummet