Citat:
Ursprungligen postat av
Anonym396
Med tanke på hur det vinklas i avsnitten så kommer inte Simon ha en chans att vinna miljonen. Det är uppenbart att TV4 vill ha Judith, Joel eller Peddot som vinnare denna säsong. Jag kommer rösta på Simon i alla röstningar men också Tanja så att vi saboterar så att inte TV4 får sin persiska våldtäktsman eller bögarna som vinnare av årets BB. Jag hoppas ni gör detsamma för jag tror bara Simon eller Tanja kan ta dem i en måndagsfinal men nu vet jag inte med tanke på hur fult de väljer att klippa i avsnitten. De kanske också skiter i hur vi röstar så jag vet faktiskt inte hur långt TV4 kan gå för att de ska få vinna.
Är ju förjävligt hur Tv4 håller på nuförtiden, dom ska ju bara sända skiten opartisk och låta OSS avgöra.
Men nä, precis som i fjol har dom jävlarna sina tydliga favoriter som dom favoriserar i avsnitten.
I år har dom ju tom gått ännu längre och använder den där vidriga aset Duckman i studion för att styra opinionen åt det håll Tv4 tycker!??
HELT jävla otroligt sinnessjukt!
Och det är ju väldigt tydligt att Tv4 har bestämt sig för att i år SKA en blatte eller en bög vinna!