2021-03-08, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Inte många i huset som beter sig efter sin ålder.
Sen kan ja inte förstå hur det kan trigga så många att man försöker att se så bra ut som möjligt, vill inte alla de på olika sätt.
Har man sen även intresse för smink osv samt har 100 timmar över att ta dö på varje dag så varför inte göra de man gillar.
Och alla har kanske inte lika bra självförtroende som andra.
Att vara i tv 24/7 är nog jobbigt i sig.
Finns ju annat man kan ha åsikter om än detta kan ja tycka...

Grejen är att jag stör mig inte på att hon sminkar sig eller försöker se bra ut, hon får göra precis som hon vill.
Det jag ogillar är hur hon verkar tro att allt handlar om utseende, hon fick frågan om när hon skulle visa flera sidor av sig själv och hon tolkade det direkt med att det var utseendet eller att hon behövde gå runt halvnaken (vilket hon såklart får) men så var inte fallet, folk syftade på nya sidor av hennes personlighet, att hon kanske skulle försöka slappna av mer och vara sig själv mer.
Blev rörigt men hoppas du förstår min poäng, sen fick jag mycket svårare för henne efter Adrian-situationen på festen. Där hon fick för sig att hon får göra vad hon vill utan att respektera vad killen vill!
Senast redigerad av Sar00 2021-03-08 kl. 15:50.
2021-03-08, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam
Finns det risk för nya deltagare ikväll?

nä hade nog redan avslöjats då olika konton på insta brukar vara snabba på det
2021-03-08, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av missismister
Någon som vet varför det blev tillfälligt avbrott?

Nardos nämnde något om att de varit inne i annexet o spelat in något som enligt henne "borde ha betydelse inför kvällen". Strax efter det så bröt de sändningen, vet inte om det var därför dock.
2021-03-08, 15:49
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sladderbralla
Ja man röstar ju på vilja som ska va kvar?
Hur kunde då tess syster säga att rösta på tess. Å någon skrev ja jag har röstat på henne 30 ggr
Hon vill väl ha Tess kvar???
2021-03-08, 15:50
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Vinnaren av BB 2021 står mellan Simon och Tanja, Judith har tappat efter sina sexuella trakasserier.

Mitt stalltips är:
Nardos
Simon
AD
Tanja.

Tyvärr så är nog Tanja överlägsen då det inte är lika många som röstar i år som förra året.
2021-03-08, 15:51
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Ja det finns en del andra som kan dra hem utan att det gör något.. Ponne, Judith eller Joel t.ex.
Yep.
2021-03-08, 15:51
Medlem
missismisters avatar
Stör mig på att Tess försöker fiska röster genom att gå hem hos ”sport-killar” hela tiden.. fast hon har BOLL NOLL koll
2021-03-08, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Grejen är att jag stör mig inte på att hon sminkar sig eller försöker se bra ut, hon får göra precis som hon vill.
Det jag ogillar är hur hon verkar tro att allt handlar om utseende, hon fick frågan om när hon skulle visa flera sidor av sig själv och hon tolkade det direkt med att det var utseendet eller att hon behövde gå runt halvnaken (vilket hon såklart får) men så var inte fallet, folk syftade på nya sidor av hennes personlighet, att hon kanske skulle försöka slappna av mer och vara sig själv mer.
Blev rörigt men hoppas du förstår min poäng, sen fick jag mycket svårare för henne efter Adrian-situationen på festen. Där hon fick för sig att hon får göra vad hon vill utan att respektera vad killen vill!
Kanske raggade hon bara? Killar gör lika. Dickpics etc. Varför är det sämre att ta initiativ, döv för ointresse= typ full..?
2021-03-08, 15:53
Medlem
missismisters avatar
Citat:
Stör mig på att Tess försöker fiska röster genom att gå hem hos ”sport-killar” hela tiden.. fast hon har BOLL NOLL koll

Undrar om hon ens vet några spelare i Chelsea 😂
2021-03-08, 15:54
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Mitt stalltips är:
Nardos
Simon
AD
Tanja.

Tyvärr så är nog Tanja överlägsen då det inte är lika många som röstar i år som förra året.
Mitt stalltips är:
Simon
Judith
Stef
Tanja
2021-03-08, 15:55
Medlem
Citat:
Undrar om hon ens vet några spelare i Chelsea 😂
MEN en sak har hon fattat! Många vill nog leka med hennes bollar. Allt är tillåtet i krig och kärlek! 🤣🤣🤣
2021-03-08, 15:55
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Mitt stalltips är:
Nardos
Simon
AD
Tanja.

Du är nog nära sanningen där Grodan.....

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in