2021-03-08, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Fast, de hade ju både födelsedagskalas och paketlek. Tycker ändå att BB har steppat upp söndagarna stort sedan förra året.
Kalaset var otroligt tidigt och den enda interaktiva händelsen på hela dagen. Paketleken var inte något märkvärdigt, Joel tom vilade halva leken, några spelade golf, Judith promenerade runt och det var allmänt osocialt under hela utmaningen.

Kanske bara är jag som upplevde det så. Givetvis var det bättre än inget, bristen idag låg nog mer hos deltagarna än produktionen.
2021-03-08, 00:16
Medlem
Ska Steph och Simon sova tillsammans ikväll?
2021-03-08, 00:16
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Inte fan duschar jag mig med folk nära om man inte är tvungen...
Så nej inget onaturligt som du vill få det till bara för hon är väl ditt hatobjekt!
Special treatment.
Hon ska inte stå och hetsa andra att gå där ifrån.
Då får hon vänta tills alla gått där ifrån, om ingen får vara där.
2021-03-08, 00:17
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Jaha och då var det god natt från BB då Grodan..
Peddo står och lagar en pytt men peppar & tabasco utan veta om det är gott, Jaha då har han ett till jobb på sin lyra Peddo kock det du Grodan...

Hehe, hoppas att någon håller räkning på hans alla fina egenskaper och all kunskap.
Men hur skall det gå med Ponne nu som skall hålla om Katti. Kommer hon att lägga sin hand på Ponnes kalsong?
2021-03-08, 00:18
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Folk som tvättar händerna efter toa genom att skölja med lite vatten i 1 sekund. Fyfan....

Och pryda Narnia kräver att ingen är därinne när hon duschar. Hoppas dom är i badrummet 24/7 bara för det.
Ingen får vara där.
bara 10.000 tittare på Liven
2021-03-08, 00:18
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Kalaset var otroligt tidigt och den enda interaktiva händelsen på hela dagen. Paketleken var inte något märkvärdigt, Joel tom vilade halva leken, några spelade golf, Judith promenerade runt och det var allmänt osocialt under hela utmaningen.

Kanske bara är jag som upplevde det så. Givetvis var det bättre än inget, bristen idag låg nog mer hos deltagarna än produktionen.

Ja, det har inte hänt ett skit på flera timmar. De går runt och är tråkiga och gör inget kul och skapar ingen drama.
2021-03-08, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Det kan jag leva med.

Jag fattar inte vad tess skulle göra där? Försöka limma på simon och släpa fiffi i marken? Jag tror inte ens att tess vill vara där till finalen.

Men alltså simon lyckas vara så jävla snäll och tålmodig med alla, trots att folk kommer med kritik och sin pk-ness hela tiden. Det är fan svårt i dessa tider. Han borde få pris!
2021-03-08, 00:19
Medlem
Ridnes avatar
Oooooh vad händer??? Steph och Simon i samma säng? Tell me hur detta gick till pls?
2021-03-08, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-
Ska Steph och Simon sova tillsammans ikväll?

ja i ponnes säng som sover hos kattis i turkosa
2021-03-08, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Oooooh vad händer??? Steph och Simon i samma säng? Tell me hur detta gick till pls?

kan vara simon sista natt så ponne slaggar hos katti i turkosa
2021-03-08, 00:21
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Yep. En officer och en gentleman får fem näckrosor av fem möjliga av. Nu hoppas jag att han tar ett snack med Emelie. Bara inte Joel cockblockar dom efter att han inte fick slänga sitt ben på Angel Face och blev förbannad och ville inte att Emelie och AD skulle få sova i samma säng efter det. Han har ju hintat till Nardos att officeren skulle kännas fint

Judith incidenten måste nog räknas in som det mest förvirrade ögonblicket. Enligt lagen är ett nej ett nej, tumme ner är ett nej och räknas som försök till våldtäkt. Alkohol räknas inte. TV4 gör absolut ingenting åt saken och försöker att gräva ner det. Det skulle nog inte vara bra PR. Men att inte följa lagen är ett misslyckande. Judith borde sitta i en taxi på väg till hotellet.

Hoppas också.. Det skulle vara höjden av superdiss. Först badrummet sedan ser hon Emelie och ÄnglaAnsiktet utbyta saliv på nästa fest Please make it happen Mössan!
2021-03-08, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
ja i ponnes säng som sover hos kattis i turkosa

Intressant kväll på g med andra ord

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in