2021-03-08, 00:04
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Gjorde Judith mag-operation för 10år sedan?.
Hur kan hon gått upp i vikt.
Töjs magsäcken ut igen om man inte sköter sig.
Japp det kan den beroendes på hur mycket du trycka i dig så kan magsäcken vidgas ut ånyo, Gissar att det är nog inte fallet med hon utan hon har en kraftig benstomme och då kan det se ut som så...
2021-03-08, 00:05
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Gjorde Judith mag-operation för 10år sedan?.
Hur kan hon gått upp i vikt.
Töjs magsäcken ut igen om man inte sköter sig.

Japp det gör den, Anna Took har gjort massor magoperationer. Men kolla på henne nu, det syns inte.
2021-03-08, 00:06
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Hahaha.
Fan det är nog rätt sant. Men han skall alltså ha med sig den till hans condo på Marbella
Liknelsen med Vicky är stenhård.
haha tänk dig Grodan se Peddo i Marbella i den utstyrseln han har på sig då han ska sova, Jag har på mig min Pyamaz rezpekt mannen pezpekt
Japp den liknelsen är stor båda lever i en egen värld där dem är båda världsvana....
2021-03-08, 00:07
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Japp det kan den beroendes på hur mycket du trycka i dig så kan magsäcken vidgas ut ånyo, Gissar att det är nog inte fallet med hon utan hon har en kraftig benstomme och då kan det se ut som så...
kraftig benstomme. hoppas du skojjar.
2021-03-08, 00:08
Medlem
ZlantanIbrahomovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Varför gör de inget kul? De har ju fan ingen fantasi, sätt er och lek något eller skapa lite drama. Vi vill väll inte kolla på massa tråkiga slöa pratstunder hela tiden där inget kul sägs.
Nåja, nu står faktiskt Pedram och gör lyxmåltid på krögarpytt och Johnnys Senap Det är ju rätt spektakulärt med tanke på att klockan är över midnatt.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
haha tänk dig Grodan se Peddo i Marbella i den utstyrseln han har på sig då han ska sova, Jag har på mig min Pyamaz rezpekt mannen pezpekt
Japp den liknelsen är stor båda lever i en egen värld där dem är båda världsvana....
q
Fyfan.
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Fan man får själv lite bånge
Sekundär-bånge skulle jag kalla det, man sätter in sig själv i situationen om man skulle vara hetero tjej och såg det där. Eller fantom-bånge kanske?

Eller vänta, kollade du på Emelie?
2021-03-08, 00:09
Medlem
så stephanie fick nu dåligt samveta över att sova med simon för att therese kan åka ut imorgon vilket innebär att senaste natten kan ha varit den sista tillsammans
Medlem
Detta var nog säsongens tråkigaste dygn. Dom borde haft den rosa knappen som dom haft de tidigare söndagarna. Samtidigt förstår jag att produktionen inte pallar ha in den knappen efter förra veckans shitstorm som blev när Judith misslyckades med korven och röstningen var lite skeptisk. Kan dom undvika den mängd kritik som strömmade för en vecka sedan genom att ta bort knappen så förstår jag att dom gör det.
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Har du någonsin hört frasen: Jag är inte tjock, jag har bara kraftig benstomme?
Det har jag, och idag hörde jag det igen, därför tänkte jag att jag skulle skriva ett kortare inlägg om denna seglivade myt https://traningslara.se/jag-ar-inte-tjock-jag-har-kraftig-benstomme/
Medlem
Adrian ville flexa med sin "spring mössa" och gav den stolt till Nardos som provade den. När Emelie såg den skrattade hon och sa att den var ful. Plötsligt vägrade adrian ha på sig sin fina mössa. Tror att golden boy kan ha en crush på emelie. Ack om hon bara kunde flörta lite
2021-03-08, 00:11
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlantanIbrahomovic
Nåja, nu står faktiskt Pedram och gör lyxmåltid på krögarpytt och Johnnys Senap Det är ju rätt spektakulärt med tanke på att klockan är över midnatt.

Du har rätt, bara det i sig förtjänar faktiskt 1 mille. Mästerkocken himself. Nu säger han att han vill ha vispgrädde till.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in